۱۱ خرداد ۱۳۹۵، ۹:۴۵

فرمانده سپاه گرگان:

انتظار شهدا از مردم حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است

انتظار شهدا از مردم حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است

گرگان - فرمانده سپاه شهرستان گرگان گفت: شهدا از مردم انتظار حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی را دارند که این مسئله با حفظ وحدت اسلامی میسر می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی مهاجر شامگاه دوشنبه در همایش ستایشگران و خادمان اهل بیت(ع) که در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد، اظهار کرد: هر چیزی که شهدا در وصیت نامه خود آورده اند در حال حاضر در سپاه انجام می شود. هدف از برگزاری حلقه های صالحین، پیش برد جامعه به سمت انجام کارهای صالح است و این کار بسیار مورد توجه سپاه است.

وی ادامه داد: مردم ما باید جهاد کبیر و روحیه انقلابی که بسیار مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است را به خوبی بشناسند و مداحان باید روی این مسئله توجه خاص و ویژه ای داشته باشند.

او با بیان اینکه دشمن شناسی و جریان شناسی از وظایف مداحان به شمار می رود، گفت: حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی از دیگر موضوعاتی است که شهدا از ما انتظار دارند و برای رسیدن به این مسئله باید وحدت ملی را در جامعه حفظ کرد.

مهاجر بیان کرد: دشمنان اسلام با فعالیت گسترده در شبکه های اجتماعی قصد ایجاد تفرقه بین جامعه ما را دارند اما اگر سرنوشت کشور برای مردم اهمیت داشته باشد، کارهای دشمنان بی نتیجه خواهد ماند.

کد خبر 3672799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha