۱۲ خرداد ۱۳۹۵، ۱۳:۱۲

معاون حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان:

آمادگی ناوگان حمل ونقل همدان برای جابجایی زائران به مرقدامام(ره)

آمادگی ناوگان حمل ونقل همدان برای جابجایی زائران به مرقدامام(ره)

همدان- معاون حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان گفت: مجموعه حمل ونقل جاده ای استان همدان ناوگان مورد نیاز برای جابجایی و خدمات دهی مناسب به زائران حرم مطهر امام خمینی(ره) را تامین کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی پناهنده پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه هماهنگی اعزام زائران به مرقد امام(ره) اظهار داشت: در آستانه سالگرد بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) بنیان‌گذار انقلاب اسلامی، اقدامات و برنامه‌ریزی لازم در خصوص برگزاری هرچه با شکوه تر این مراسم از جمله تامین ناوگان مورد نیاز برای جابه‌جایی و خدمات دهی مناسب به زائران حرم مطهر آغاز شده است.

وی افزود: طبق اعلام مسئولان سپاه مجموع زائران استان همدان حدود  ۷ هزار نفر است که از این تعداد یک هزار و ۷۰۰ نفر از شهر همدان و بقیه زائرین از شهرستان‌های تابعه استان اعزام خواهند شد.

وی عنوان کرد: در همین راستا متناسب با ظرفیت ناوگان مورد استفاده در استان، از ظرفیت‌های اتوبوس و مینی‌بوس استفاده خواهد شد و این اداره کل آمادگی لازم را برای تخصیص اتوبوس‌های با کیفیت و مجهز به موارد ایمنی دارد.

معاون حمل و نقل و پایانه‌های همدان بیان کرد: با برنامه‌ریزی مطلوب و همکاری شرکت‌های مسافربری همه امکانات خود را برای برگزاری باشکوه‌ مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام را به کار خواهیم گرفت.

وی عنوان کرد: ۲۵۰ ناوگان حمل و نقل در سالروز رحلت امام خمینی(ره) زائران حرم را جا به جا می کنند که از این تعداد ۱۷۰ دستگاه اتوبوس و مابقی مینی بوس است.

معاون حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان اظهار داشت: همچنین پیش بینی های لازم برای جابه جایی مسافران با ناوگان های حمل و نقل عمومی به سایر مقاصد  تدارک دیده شده است.

پناهنده عنوان کرد:  به منظور برگزاری هرچه بهتر مراسم سالروز ارتحال امام خمینی(ره)، کمیته های استانی و شهرستانی تشکیل و به منظور تأمین ناوگان مکاتبات لازم با شرکت ها و انجمن های صنفی صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: هدف از تشکیل کمیته های حمل و نقل استانی در شهرستان های استان، هماهنگی بیشتر برای اقدامات لازم و برقراری نظم در خصوص خدمات رسانی به زائران حرم امام خمینی(ره) است.

کد خبر 3674527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha