۱۳ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۵۸

معاون استاندار لرستان:

۱۳۵ روستای لرستان برق‌رسانی نشده‌اند

۱۳۵ روستای لرستان برق‌رسانی نشده‌اند

خرم آباد - معاون امور عمرانی استانداری لرستان گفت: متاسفانه با گذشت سالها بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز ۱۳۵ روستای این استان برق رسانی نشده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اصلانی صبح پنج شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت توزیع برق لرستان اظهار داشت: میزان روشنایی در شهرها به ویژه مرکز استان مناسب نیست.

وی افزود: متاسفانه طراحی و میزان نوری که در سطح شهرها، معابر، کوچه ها و ... وجود دارد در مقایسه با سایر شهرهای بزرگ و مرکز استان های دیگر مانند شیراز، همدان و ... مناسب نیست.

معاون امور عمرانی استانداری لرستان ادامه داد: این وضعیت برای مرکز استان چندان خوشایند نیست چرا که میزان نور و ... تاثیرات روحی و روانی و حتی امنیتی در سطح شهر و برای ساکنان شهرها دارد.

اصلانی تاکید کرد: باید مبنایی برای طراحی و نورپردازی در سطح شهرها در نظر گرفته شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت روستاهای فاقد برق استان اشاره کرد و افزود: اینکه بعد از گذشت چهار دهه از انقلاب ۱۳۵ روستای ۱۰ تا ۲۰ خانوار فاقد برق در استان وجود داشته باشد، خوشایند نیست و باید طرحی جامع برای برق رسانی به این روستاها تهیه شود.

معاون امور عمرانی استانداری لرستان ادامه داد: همچنین متاسفانه سه روستای بالای ۲۰ خانوار فاقد برق در استان وجود داشته که به علت صعب العبور بودن تا کنون برق رسانی نشده اند.

اصلانی همچنین از مدیر عامل جدید برق استان خواست تا موضوع کاهش تلفات برق در استان که در دوره مدیریت قبلی بسیار مناسب بوده است را به جد پیگیری کنند.
 

کد خبر 3675278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha