۱۵ خرداد ۱۳۹۵، ۲۳:۴۴

استاندار خراسان رضوی:

پیروزی انقلاب اسلامی، ثمره خون شهیدان بود

پیروزی انقلاب اسلامی، ثمره خون شهیدان بود

مشهد-استاندار خراسان رضوی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ۵۷، ثمره خون شهیدان و قیام خونین مردم در ۱۵ خرداد سال ۴۲ بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علی رضا رشیدیان عصر شنبه در حاشیه ی این مراسم ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و به ویژه شهدای قیام ۱۵ خرداد اظهارکرد: پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ۵۷، ثمره ی خون شهیدان  و قیام خونین مردم در ۱۵ خرداد سال ۴۲ بود

وی افزود: این حرکت مردم و مقابله ی آنان با ظلم رژیم ستمشاهی، گواهی بر دین مداری و پایداری برای تحقق ارزش های الهی و انسانی در جامعه بود.

استاندار خراسان رضوی گفت: کشتار مردم بی دفاع و زندانی کردن امام راحل (ره) به دست عمال پهلوی، مردم را در پیمودن راه و آرمان متعالیشان، سست نکرد؛ بلکه تا پیروزی نهایی این مسیر را ادامه دادند.   
رشیدیان با بیان این که امام(ره) حرکت خود را بر پایه ی ارزش های دینی بنیان نهاد  و با شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی تداوم بخشید؛ تاکید کرد: امروز وظیفه ی مادفاع  از ارزش های نظام و انقلاب به عنوان امانت امام راحل (ره) است.

وی تحقق ارزش های الهی در جامعه، وحدت کلمه، خودباوری، اعتماد به نفس و اتکا و اعتماد به مردم در سایه ی توکل به خداوند را از جمله مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و  اظهار امیدواری کرد: بتوانیم با پیروی از منویات مقام معظم رهبری در این راه با جدیت و قدرت ادامه ی مسیر دهیم

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر این که دولت تدبیر و امید مبنای حرکت خود را تلاش برای تحقق  آرمان های متعالی انقلاب، امام راحل (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری قرار داده است؛ خاطر نشان کرد: در سالی که از  سوی رهبر معظم انقلاب به اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده؛ عملیاتی شدن این شعار با جدیت دنبال می شود به گونه ای که اثرات آن در زندگی مردم ملموس باشد

گفتنی است؛ در این مراسم که با حضور معاونان استاندار، مدیران کل ستادی، اعضای شورای اداری و تامین استان، مقامات نظامی و انتظامی، انبوه زائران، مجاوران، مردم ولایتمدار، خانواده های معظم شاهد و ایثارگر، قشرهای مختلف مردم و ... همراه بود؛ حجت الاسلام رئیسی تولیت معزز آستانقدس به ایراد سخن پرداخت.  
 

 

کد خبر 3676355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha