۱۷ خرداد ۱۳۹۵، ۱۸:۰۰

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت:

نباید به دنبال سردرگمی و ایجاد مشکل برای سرمایه‌گذار بود

نباید به دنبال سردرگمی و ایجاد مشکل برای سرمایه‌گذار بود

همدان - معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با تأکید بر اینکه به دنبال احقاق حقوق مصرف کننده هستیم، گفت: نباید به دنبال سردرگمی و ایجاد مشکل برای سرمایه‌گذار بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمود نوابی بعدازظهر دوشنبه در دومین همایش حمایت از حقوق مصرف‌کننده با بیان اینکه اجرای ماده ۶ قانون حمایت از مصرف‌کننده در دولت قبل مغفول مانده و باید امسال اجرایی شود، گفت: با اجرای این قانون شاهد سبقت دستگاه‌های مختلف برای خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به مردم خواهیم بود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با انتقاد از اینکه سازمان حمایت از حقوق تولیدکننده و مصرف‌کننده در تراز جمهوری اسلامی ایران عمل نکرده‌ در حالی که این سازمان ظرفیت ارتقا را دارد، گفت: باید با برنامه‌ریزی مناسب بیشتر در خدمت تولید‌کننده و مصرف‌کننده بود.

وی با استناد به ماده ۵ قانون حمایت از مصرف‌کننده که بر اساس آن مردم و مصرف کنندگان حق دارند از خدمات و کالای نامناسب شکایت کنند، عنوان کرد: هیچ کس نمی‌تواند این حق را از مردم سلب کند.

متأسفانه اکنون در ادارات بحث تکریم ارباب تغییر کرده است

نوابی با تأکید بر اینکه متأسفانه اکنون در ادارات بحث تکریم ارباب تغییر کرده، گفت: باید ادارات بحث تکریم ارباب رجوع را بیشتر مدنظر قرار دهند و در عمل هم به این موضوع توجه کنند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به برگزاری پانزدهمین همایش کشوری حمایت از حقوق مصرف کننده دراستان همدان، گفت: در سال های اخیر شاهد رشد شرکت بنگاه‌ها در آزمون حمایت از حقوق مصرف‌کننده بوده ایم.

وی با بیان اینکه قیمت، کیفیت، کمیت، خدمات قبل، حین و پس از فروش و همچنین خسارت اعتماد از حقوق مصرف‌کننده است، گفت: حق مصرف‌کننده دارای ابعاد مختلفی است که باید به آن توجه کرد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه سرمایه‌گذار به خلق خدا خدمت می‌کند، گفت: باید بستر مناسب برای سرمایه‌گذاری فراهم شود تا سرمایه‌گذار نیز از سرمایه‌گذاری خود سود ببرد.

باید با افرادی که قصد خدمت دارند نهایت همکاری را داشت

وی خواستار توجه بیشتر سازمان‌های امور مالیاتی و دارایی، تأمین اجتماعی، کار، رفاه و امور اجتماعی و دیگر ارگان‌ها به این موضوع شد و افزود: نباید به دنبال سردرگمی و ایجاد مشکل برای سرمایه‌گذار باشیم بلکه باید با این افراد که قصد خدمت دارند نهایت همکاری را داشت.

نوابی با تأکید بر اینکه ۲۳۸ واحد کوچک و ۲۶ واحد متوسط و ۵۳ طرح بالای ۶۰ درصد در دستور کار استان برای رساندن و برگرداندن به چرخه تولید قرار گرفته‌اند، گفت: مبلغ ۴۲۲ میلیارد تومان تسهیلات در این بخش تزریق می‌شود.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی نیز اقتصاد مقاومتی را الگویی از اقتصاد مناسب و بر مبنای اصول انقلاب اسلامی ذکر کرد و گفت: راهکار شکوفا شدن اقتصاد کشور در توجه به اقتصاد مقاومتی است.

محمد‌مهدی مفتح یکی از مهمترین مؤلفه‌ها در بحث اقتصاد را مصرفکننده و حقوق آن دانست و گفت: کالای خوب باید دارای کیفیت خوب برای مصرفکننده باشد.

کد خبر 3678247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha