۲۰ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۵۷

مدیر تنظیم بازار محصولات جهادکشاورزی مازندران:

۸۴۰ تن مرغ با قیمت مصوب در مازندران توزیع می شود

۸۴۰ تن مرغ با قیمت مصوب در مازندران توزیع می شود

ساری - مدیر تنظیم بازار محصولات و نهاده‌های کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: ۸۴۰ تن گوشت مرغ باقیمت مصرف‌کننده پنج هزار و ۱۰۰ تومان در طرح تنظیم بازار رمضان توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین نگهدار پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه تنظیم بازار استان افزود: علاوه بر مرغ، پنج تن گوشت قرمز باقیمت ۱۹ هزار ۵۰۰ تومان و ۲ هزار و ۴۵ تن شکر باقیمت ۲ هزار و ۵۰۰ تومان از اقلام تخصیصی طرح تنظیم بازار در ماه مبارک رمضان است

وی اظهار داشت: هدف از اجرای طرح ضیافت، تثبیت قیمت‌ها در دامنه مناسب قیمتی و ایجاد تعادل در عرضه و تقاضا است و مسئولیت اجرای طرح ضیافت ماه مبارک رمضان به ستاد تنظیم بازار
استان‌ها واگذار شد تا هر استان متناسب با ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها، نیاز و  ملاحظات خود اقدامات لازم را در طرح ضیافت به عمل آورد.

نگهدار ادامه داد: پایش و افزایش عرضه و تأمین و توزیع کالاهای اساسی به‌منظور ایجاد ثبات در بازار و جلوگیری از کاهش نوسانات قیمت، برگزاری نمایشگاه‌های طرح ضیافت جهت عرضه مستقیم اقلام پرمصرف در این ایام باقیمت پایین‌تر از قیمت بازار، برگزاری فروش‌های فوق‌العاده توسط فروشگاه‌های زنجیره‌ای و اصناف از اهداف اجرای طرح ضیافت است.

مدیر تنظیم بازار محصولات و نهاده‌های کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی مازندران اضافه کرد: بیش از ۶۰ فروشگاه تحت پوشش تعاونی روستایی استان باهدف حفظ آرامش و مدیریت بازار در سطح استان فعال هستند و طرح تشدید بازرسی و نظارت بر کیفیت و کمیت کالاهای توزیعی توسط دستگاه‌های نظارتی اجرا می‌شود.

مدیر تنظیم بازار محصولات و نهاده‌های کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی مازندران بیان کرد: با توجه به تولید حداکثری گوشت مرغ و ذخیره‌سازی کافی این کالا، هیچ مشکلی برای تأمین و عرضه گوشت مرغ باقیمت مصوب وجود ندارد و توزیع گوشت قرمز با توجه به پتانسیل تولید و موجودی انبار در استان انجام خواهد شد.

نگهدار خاطرنشان کرد: برای تأمین خرما و حبوبات موردنیاز در ماه مبارک رمضان تدابیر لازم اتخاذشده و از طریق سازمان تعاونی روستایی با حداقل قیمت از استان‌های پرتولید تهیه و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

کد خبر 3681650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha