۲۲ خرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۴۴

معاون استانداری ایلام:

نشاط سیاسی و مشارکت عمومی در استان ایلام افزایش یافته است

نشاط سیاسی و مشارکت عمومی در استان ایلام افزایش یافته است

ایلام-معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام گفت: آمارها نشان می دهد نشاط سیاسی و مشارکت عمومی در استان ایلام افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین کلانتری ظهر شنبه در نشست شورای اداری استان اظهار کرد: نشاط سیاسی، مشارکت عمومی و فعالیت قانونمند احزاب در استان از رویکردهای راهبردی مسئولان طی دو سال گذشته بوده که آمارها نشان می دهد این عملکرد دو برابر دوره های پیشین بوده است.

وی ابراز داشت: امنیت پایدار و مثال زدنی این استان با وجود برخورداری از ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق، ایلام را در مسیر توسعه قرار داده است.

وی به در پیش بودن آیین های اربعین حسینی پرداخت و تاکید کرد: مدیریت ارشد استان برنامه ریزی مدونی را برای رفع نقاط ضعف سال گذشته و تقویت نقاط قوت انجام داده و باید از این موضوع که استان را در سطح جهانی مطرح کرده به بهترین شکل ممکن بهره برداری کنیم.

کلانتری با اشاره به تشکیل مجلس دهم از نمایندگان جدید استان در خانه ملت خواست شکل گیری منطقه آزاد تجاری مهران و منطقه ویژه اقتصادی دهلران را به طور جدی پیگیری کنند، ضمن اینکه تشکیل فراکسیون استان های مرزی نیز می تواند در تحقق مطالبات مردم این مناطق مثمرثمر باشد.

برگزاری باشکوه و بسیار مطلوب انتخابات هفتم اسفند و مرحله دوم آن در استان با وجود برخی نگرانی ها ناشی از اتفاقات دوره های گذشته نشان داد که مردم و مسئولان ارشد استان با همراهی یکدیگر وبا تعامل و همدلی در مسیر پیشرفت و توسعه گام بر می دارند.

کد خبر 3683035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha