۲۴ خرداد ۱۳۹۵، ۱۶:۳۴

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان:

کمبود اعتبار مهم‌ترین چالش ساماندهی وتکمیل گلزار شهدا درزنجان است

کمبود اعتبار مهم‌ترین چالش ساماندهی وتکمیل گلزار شهدا درزنجان است

زنجان-مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: تا کنون طرح ساماندهی مزار شهدا در شهرستان‌های این استان به علت کمبود اعتبار به طور کامل اجرایی نشده است.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از بنیاد شهید استان زنجان، علی کاظمی در جلسه بررسی تکمیل مزار شهدای خرمدره افزود: ساماندهی و مناسب سازی مزار شهدا در شهرها را شهرداران و در روستاها دهیاران بر عهده دارند و طبق آیین نامه ماده ۱۱ تمامی اداره‌ها نیز موظف به همکاری با بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند.

وی اظهار کرد: مزار شهدا به عنوان نماد رشادت و سند افتخار کشورمان محسوب می‌شوند و لذا باید اهتمام ویژه‌ای برای ساماندهی آنها وجود داشته باشد.

کاظمی با اشاره به روند مطلوب اجرای طرح سپاس در خرم‌دره، عنوان کرد: شهرستان خرم‌دره رتبه اول اجرای طرح سپاس در استان را به خود اختصاص داده است.

وی در ادامه یادآور شد: دیگر شهرستان‌ها باید از تمام ظرفیت‌های خود برای اجرای هر چه بهتر طرح سپاس استفاده کنند.

کاظمی افزود: شهرستان خرمدره رتبه اول استان را در اجرای طرح سپاس به خود اختصاص داده‌اند و شهرستان‌های دیگر نیز باید این حرکت را الگوی خود قرار دهند و از تمام ظرفیت‌های خود در اجرای این طرح استفاده کنند.

وی، با تاکید بر مشارکت و استفاده از ظرفیت تشکل‌های مردمی برای ایجاد مجموعه‌های فرهنگی در مزار شهدا، اظهار کرد: باید در کنار دستگاه‌های اجرایی از وجود خیرین نیز در امر رسیدگی به امور خانواده‌های شهدا به ویژه ساماندهی و تکمیل گلزار شهدا و شهدای گمنام استفاده کرد.

کد خبر 3685099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha