۲۶ خرداد ۱۳۹۵، ۱۳:۴۵

فرمانده انتظامی استان زنجان خبرداد:

كشف ۱۸۵ كيلو گرم ماده پيش ساز مخدر شيشه در زنجان

كشف ۱۸۵ كيلو گرم ماده پيش ساز مخدر شيشه در زنجان

زنجان - فرمانده انتظامی استان زنجان از كشف ۱۸۵ كيلو گرم پيش ساز ماده مخدر شيشه توسط ماموران انتظامی شهرستان خدابنده خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علیرضا صالحی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران، از کشف ۱۸۵ کیلوگرم ماده پیش ساز شیشه در زنجان خبر داد و افزود:  مأموران پلیس آگاهی شهرستان خدابنده با استقرار اکیپ‌های محسوس و نامحسوس در محور " بیجار به خدابنده " موفق به دستگیری یک قاچاقچی سابقه‌دار مواد مخدر به همراه ۱۸۵ کیلوگرم پیش ساز ماده مخدر شیشه شدند.

وی ادامه داد: مأموران مبارزه با مواد مخدر استان زنجان درباز رسی از یک دستگاه سواری سمند در خدابنده این میزان مواد پیش ساز را کشف و ضبط کردند.

صالحی  بابیان اینکه عوارض مصرف شیشه به مراتب بیشتر از سایر مواد مخدر است گفت: مصرف‌کننده ماده مخدر شیشه اراده خود را ازدست‌داده و دست به حرکات جنون‌آمیزی می‌زند.

فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: کشف مواد مخدر طی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۹ درصد افزایش داشته است.

صالحی بابیان اینکه طی سال جاری ۴۴ مرحله طرح  مبارزه و مقابله با مواد مخدر در استان زنجان اجرا و ۷۱ باند تهیه و توزیع هم منهدم شده است، افزود: پلیس در راستای مبارزه با خرده‌فروشان، طرح‌های مقابله‌ای اجرا کرده است.

وی بابیان اینکه طی سال جاری بیش از ۷۱۲ قاچاقچی و خرده‌فروش در استان دستگیرشده‌اند، افزود: شیوع مواد مخدر در هر جامعه آسیب‌های فراوانی به همراه دارد و علاوه بر خسارت‌های اقتصادی، ایجاد بی‌هویتی ملی و دینی در معتادان، زیان‌های اجتماعی، فروپاشی خانواده‌ها و بروز  سایر مشکلات را در پی دارد.

صالحی بابیان اینکه بیشتر مواد مخدر کشف‌شده از قاچاقچیان طی سال جاری مربوط به مواد مخدر سنتی است، افزود: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر نیازمند عزم ملی است و همکاری دستگاه‌های متولی نقش تعیین‌کننده‌ای در این خصوص دارد.

کد خبر 3686804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha