۲۹ خرداد ۱۳۹۵، ۹:۲۰

مدیرکل هماهنگی و ساماندهی جوانان خبر داد؛

بررسی«سیمای زندگی دانشجویان» در ستاد ساماندهی جوانان

بررسی«سیمای زندگی دانشجویان» در ستاد ساماندهی جوانان

مدیرکل هماهنگی و ساماندهی جوانان با اعلام دستور جلسته بعدی ستاد ملی ساماندهی امور جوانان گفت: یافته های پژوهش «سیمای زندگی دانشجویان» در این جلسه ارائه می‌شود.

سیدجواد رضوی در گفتگو با خبرنگار مهر، از برگزاری شصت و دومین جلسه ستاد ملی ساماندهی امور جوانان در روز دوشنبه ۳۱ خرداد ۹۵ به ریاست وزیر ورزش و جوانان خبر داد و افزود: در این جلسه وضعیت و عملکرد حوزه جوانان استان گلستان توسط صادقلو، استاندار گلستان ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: ارائه گزارش یافته های طرح پژوهشی مربوط به سیمای زندگی دانشجویان توسط وزارت علوم از دیگر دستورات جلسه ستاد ملی ساماندهی امور جوانان است.

مدیرکل هماهنگی و ساماندهی جوانان وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر اهمیت اوقات فراغت جوانان تاکید کرد: برنامه های اوقات فراغت سال ۹۵ و محورهای برنامه دستگاه ها و استانها و ساز و کار نظارتی برنامه ها در جلسه مطرح خواهد شد.

به گزارش مهر، ستاد ملی ساماندهی امور جوانان براساس مصوبه هیئت وزیران در سال ۱۳۸۳ بنا به پیشنهاد سازمان ملی جوانان و به استناد ماده ۱۱۲ قانون برنامه چهارم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران با عضویت نمایندگان تام‌الاختیار وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های متولی در امور جوانان تشکیل شد. این ستاد از زمان تشکیل تا اردیبهست ماه امسال ۶۱ جلسه داشته است.

کد خبر 3687086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha