۳۱ خرداد ۱۳۹۵، ۲۰:۰۹

مدیر پشتیبانی امور دام جنوب کرمان خبر داد:

توزیع ۱۳۰۰ تن مرغ منجمد در جنوب کرمان در قالب طرح ضیافت

توزیع ۱۳۰۰ تن مرغ منجمد در جنوب کرمان در قالب طرح ضیافت

جیرفت - مدیر شرکت پشتیبانی امور دام جنوب کرمان گفت: هزار و ۳۰۰ تن مرغ منجمد در قالب طرح ضیافت در این منطقه توزیع می‎شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان، ابراهیم بصیریان اظهار داشت: توزیع مرغ و گوشت قرمز از ابتدای ماه رمضان در قالب طرح ضیافت آغاز شده است و عرضه تا پایان ماه مبارک ادامه دارد.

وی از ذخیرهسازی ۵۵ هزار تن مرغ منجمد و ۱۰ هزار تن گوشت قرمز در سطح کشور خبر داد و بیان داشت: با توجه به ذخیرهسازی مناسب صورت پذیرفته در کشور و منطقه و همچنین در راستای تنظیم بازار گوشت و مرغ منجمد اقدامات لازم انجام شده است.

بصیریان با تأکید بر اینکه هیچ مشکلی در بحث تأمین و توزیع این اقلام وجود ندارد، تصریح کرد: این اقلام به میزان کافی در منطقه وجود دارد و هیچ محدودیتی در زمینه توزیع آن نداریم.

وی با اشاره به اینکه هزار و ۳۰۰ تن مرغ منجمد در منطقه جنوب کرمان ذخیرهسازی شده است، افزود: هر کیلوگرم مرغ منجمد درب سردخانه با قیمت ۴۵ هزار ریال توزیع می‌شود.

بصیریان عنوان کرد: از تمام عاملان توزیع، مراکز عمده مصرف، فروشگاههای رفاه و فرهنگیان، تعاونیهای مصرف اتکا و امکان، مراکز نظامی و انتظامی، شبکههای بهداشت و درمان و دانشگاهها در جنوب کرمان درخواست میشود با مراجعه به واحد فروش این شرکت نسبت به تأمین نیاز خود اقدام کنند.

مدیر شرکت پشتیبانی امور دام جنوب کرمان ادامه داد: متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به دفتر مرکزی این شرکت واقع در جیرفت، خیابان آزادی، کوچه شماره سه، شرکت پشتیبانی امور دام جنوب کرمان مراجعه کنند.

کد خبر 3691185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha