۲ تیر ۱۳۹۵، ۱۴:۳۳

فرماندار دشتی:

گلزار شهدای شهر خورموج محصور و تجهیز شود

گلزار شهدای شهر خورموج محصور و تجهیز شود

دشتی- فرماندار دشتی بر ضرورت محصور کردن گلزار شهدای شهر خورموج تاکید کرد و گفت: گلزار شهدای شهر خورموج محصور و مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا مهرجو صبح چهارشنبه در نشست با مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر اظهار داشت: در سال گذشته با تامین اعتبارات لازم تمامی گلزارهای شهدا در سطح شهرستان ساماندهی شدند و امسال نیز انتظار داریم گلزار شهدای شهر خورموج محصور و مجهز به سیستم گرمایشی وسرمایشی شود.

وی بر ضرورت تامین تجهیزات و امکانات گلزار شهدای خورموج تاکید کرد و ادامه داد: با تامین اعتبارات لازم با همکاری شهرداری مسیرهای منتهی به گلزار شهدا آسفالت شد.

مهرجو اضافه کرد: در سال جاری نیز اعتباری برای تکمیل حسینیه اختصاص خواهد داده شد.

فرماندار دشتی گفت: مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر در جوار مزار شهید میر بهزاد شهریاری در روستای بحیری دشتی برگزار می شود.

وی ادامه داد: این مراسم روز دوشنبه هفتم تیرماه برگزار می شود و سخنران آن نیز آیت الله غلامعلی صفایی بوشهر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر است.

وی افزود: تاکنون جلسات برگزاری هر چه باشکوه تر این مراسم در سطح شهرستان با حضور مدیران دستگاه های اجرایی و خانواده شهید شهریاری برگزار شده و مصوبات آن نیز به ادارات ابلاغ شده است.

کد خبر 3692601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha