۳ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۵۴

معاون کمیته امداد خراسان جنوبی:

۵۷ پایگاه حامی یابی از مددجویان خراسان جنوبی فعال می شود

۵۷ پایگاه حامی یابی از مددجویان خراسان جنوبی فعال می شود

بیرجند-معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: ۵۵ پایگاه حامی یابی در خراسان جنوبی و دو پایگاه در خراسان رضوی برای حمایت از مددجویان این استان فعال می شود.

سید رضا حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اعلام این خبر اظهار کرد: این پایگاه ها در شب های قدر به جذب حامی برای مددجویان خراسان جنوبی می پردازند.

وی ادامه داد: هم اکنون دو هزار و ۳۹۱ یتیم زیر هیجده سال در خراسان جنوبی نیازمند کمک خیرین و مردم نیکوکار استان هستند.

حسینی با بیان اینکه از آغاز ولادت امام حسن مجتبی(ع) تا شهادت امام علی(ع) هفته اکرام ایتام و اطعام محرومین نامگذاری شده است، افزود: در این هفته برنامه های مختلفی را در دست اجرا داریم.

وی اجرای طرح محسنین را یکی از برنامه های پیش بینی شده این هفته دانست و گفت: هم اکنون هشت هزار و ۸۵۹ خانواده نیازمند غیر یتیم تحت پوشش این طرح قرار دارند.

حسینی با اشاره به اجرای طرح کوثر ویژه نوعروسان، بیان کرد: سال گذشته در قالب این طرح بیش از هزار نو عروس حامی یابی شدند.

اجرای طرح احکام و افطاری برای مددجویان

وی با بیان اینکه اجرای طرح احکام و افطاری بیان کرد: این طرح در قالب توزیع غذای گرم، توزیع سبد غذایی و پهن کردن سفره افطار برای نیازمندان اجرا می شود.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی ادامه داد: سال گذشته در قالب اجرای این طرح ۱۱۵ هزار و ۷۸۹ نفر در استان اطعام شدند.

وی طرح مفتاح الجنه را از دیگر برنامه های اجرایی در ماه جاری دانست و گفت: در ماه رمضان سال گذشته، از ۴۳۴ خانوار با حضور مسئولان  استانی سرکشی شد.

حسینی ادامه داد: در قالب اجرای این طرح متاسب باتوجه به نوع نیاز خانوده ها، به آن ها کمک شده و همچنین مورد دلجویی مسئولان قرار می گیرند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی با اشاره به احکام فطریه و کفاره، اظهار کرد: اجرای طرح جمع آوری فطریه و کفاره از دیگر برنامه های پیش بینی شده در ماه جاری است.

وی با بیان اینکه در ماه رمضان گذشته ۴۳۶ میلیون تومان فطریه و کفاره برای مددجویان خراسان جنوبی جمع آوری شد، بیان کرد: همچنین مردم  استان، میزان شش میلیون تومان در اجرای طرح جمع آوری کمک به محرومان کمک کردند.

کد خبر 3693516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha