۵ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۱۲

دادستان دامغان:

شهادت دکتر بهشتی نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی ایران است

شهادت دکتر بهشتی نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی ایران است

دامغان - دادستان عمومی و انقلاب دامغان گفت: شهادت شهید بهشتی و ۷۲تن از یاران انقلاب نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران و تکامل آن است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدتقی گلی صبح شنبه در آئین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به مناسبت هفته قوه قضائیه در فردوس رضای دامغان، بیان داشت: بنابر فرموده امام راحل(ره) شهید بهشتی یک ملت بود و مظلوم آمد، مظلوم زیست و خاری در چشم دشمنان محسوب می شد و امروز ما معتقدیم که شهید بهشتی مردی بسیار تیزهوش، کاردان و مدیر، مدبر، متدین، خوش اخلاق و وارسته بود که به واسطه عظمت روح، آگاهی و بینش سیاسی توانست بر لزوم تشکیلات حزبی برای مصون ماندن انقلاب از انحراف و توقف ضربه های دشمنان به ویژه دشمنان داخلی واقف شود.

وی افزود: این شهید بزرگوار توانست در دوران انقلاب اسلامی ایران، خطرناک ترین آفت های انقلاب یعنی جریان نفاق لیبرالیسم را رسوا و پرچمداران آن را منقضح سازند لذا شهید مظلوم بهشتی، به عنوان یکی از مفاخر انقلاب اسلامی ایران محسوب می شود.

دادستان دامغان همچنین گفت: حادثه هفتم تیرماه دقیقا شش روز پس از عزل بنی صدر به وقوع پیوست و سه روز قبل از آن نیز مردم ایران اسلامی سوء قصد به جان مقام معظم رهبری از سوی بدخواهان و دشمنان انقلاب اسلامی ایران را شاهد بودند لذا نسل جوان امروز ما باید بداند که برای این انقلاب چه رشادت هایی صورت گرفته است.

گلی افزود: براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری که فرمودند، «انصافا در معرفی شهید بهشتی و همه شهدای گرانقدر هفتم تیر کم کاری کردیم و این شهدای والامقام ظرفیت بالایی در معرفی شدن به دنیا دارند» باید گفت زحمات بی دریغ پرسنل دستگاه قضا در شهرستان دامغان در اعتلای آرمان های انقلاب اسلامی تاثیری شگرفت دارد.

کد خبر 3694263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha