۱۰ تیر ۱۳۹۵، ۱۶:۱۸

استاندار مازندران:

بهره برداری مازندران از دریا در حوزه گردشگری ناچیز است

بهره برداری مازندران از دریا در حوزه گردشگری ناچیز است

ساری - استاندار مازندران گفت: بهره برداری ما از قریب ۴۰۰ کیلومتر دریا در حوزه گردشگری بسیار ناچیز است و باید در این زمینه شاهد توسعه سرمایه‌گذاری باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، ربیع فلاح جلودار بعدازظهر پنجشنبه در اولین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع حوزه گردشگری با اشاره به ظرفیت‌های استان در حوزه دریا و گردشگری تصریح کرد: پنجره واحد باید پاسخگوی همه مسائل سرمایه‌گذاران در استان باشد.

استاندار مازندران گفت: در حوزه صنعت دهها جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با ۷۰۰ مصوبه تاکنون برگزار شده و ضرورت دارد با توجه به اهمیت گردشگری در مازندران در این حوزه هم به منظور تسریع در امر سرمایه‌گذاری و رفع مشکل سرمایه‌گذاران جلسات منظمی برگزار شود.

فلاح با بیان اینکه پنجره واحد باید پاسخگوی همه مسائل سرمایه‌گذاران در استان باشد تاکید کرد: از سرمایه‌گذاران با تمام وجود حمایت همه جانبه خواهیم نمود و انتظار داریم همه دستگاهها در امر سرمایه‌گذاری تسهیل کنند.

در این نشست مشکلات بانکی مجتمع گردشگری فراگردش گستر بابلسر، پروژه ساخت اسکله و هتل آپارتمان ناواک نور، پروژه هتل ۵ ستاره قو الماس خاورمیانه سلمان شهر، پروژه گردشگری ساحلی فرح‌آباد ساری، پروژه ساخت اسکله مجتمع گردشگری کاسپین چیلک نوشهر و پروژه گردشگری زعیم زاده کلاردشت موردبحث و بررسی قرار گرفت و پس از بیان مشکلات توسط مدیران و سرمایه‌گذاران این پروژه‌ها و توضیحات مدیران بانک‌ها در راستای رفع مشکلات و موانع سرمایه‌گذاری تصمیماتی اتخاذ شد.

کد خبر 3699125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha