۱۱ تیر ۱۳۹۵، ۱۵:۲۴

امام جمعه عسلویه:

حمایت از قدس شریف تفاوتی برای شیعه و سنی ندارد

حمایت از قدس شریف تفاوتی برای شیعه و سنی ندارد

بوشهر - امام جمعه عسلویه گفت: حمایت از قدس شریف تفاوتی برای شیعه و سنی ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان قوه قضائیه، اظهار داشت: باید با افراد فاسد برخورد جدی شود و این شیوه استمرار داشته باشد.

وی اضافه کرد: بنا بر تاکیدات رهبری، سلامت قوه قضاییه در درجه اول اهمیت است و دستگاه قضایی باید صد درصد  انقلابی باشد؛ انقلابی تندروی نیست، انقلابی دقیق دلسوزانه قاطعانه و منصفانه عمل کردن است.

امام جمعه عسلویه با اشاره به سالروز حمله ناو آمریکایی به هواپیمایی مسافربری ما در خلج فارس، خاطرنشان کرد: اینها ادعای حقوق بشر می‌کنند؛ افراد بی‌دفاع، زن و کودک را در این جنایت مظلومانه به شهادت رساندند.

وی با گرامیداشت روز جهانی قدس، ادامه داد: روز قدس از یادگاران ماندگار امام راحل است و از تاکیدات رهبر معظم انقلاب است؛ اجتماع امروز شما نشانه تبعیت از رهبری و ولایت‌مداری شما است.

حجت‌الاسلام هاشمی‌نژاد بیان کرد: برخی افراد مطرح می‌کنند که ما چه کار به فلسطین یا غزه داریم؛ اینها اسلام را به درستی نفهمیده‌اند، اسلام حد و مرز ندارد و محصور و محدود نیست و هر مظلومی در هرجای دنیا تحت ظلم باشد بر مسلمین واجب است که از آنها دفاع کنند حتی اگر مسلمان نباشد.

وی افزود: امروز ما باید شمر و یزید زمان خود را بشناسیم، مظلومین عالم امروز زیادند و در عراق، سوریه، یمن، بحرین و حتی در خود سعودی ظلم می‌کنند؛ تکفیری‌ها زاییده آمریکا و اسراییل هستند. 

امام جمعه عسلویه با اشاره به اینکه حمایت از قدس شریف بحث شیعه و سنی ندارد، خاطرنشان کرد: ایران ام‌القرای جهان اسلام است و از همه مسلمانان دفاع می‌کند؛ بیت المقدس جزو بلاد اسلامی است که ۶۰ تا۷۰ سال است که زجر می‌کشد و کمال بی دینی و بی‌غیرتی است اگر از آنها دفاع نکنیم.

وی اضافه کرد: بحث فلسطین یک امر مهمی است و باید در صدر مسایل جهان اسلام باشد؛ عربستان خبیث از داعشی‌ها و اسراییل حمایت می‌کند و این مثل روز روشن است، وزارت خارجه ما یک نیروی خودش را جابجا کرد چقدر عربستان خوشحالی کرد و کاش آقای ظریف این کار نمی کرد.

کد خبر 3699743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha