۱۲ تیر ۱۳۹۵، ۱۵:۳۶

مدیرعامل فرابورس خبر داد:

متقاضی اروپایی برای سرمایه گذاری روی طرح های ایرانی

متقاضی اروپایی برای سرمایه گذاری روی طرح های ایرانی

مدیر عامل فرابورس در ایران گفت: با وجود اینکه صندوق های سرمایه گذاری جسورانه از امروز کار خود را آغاز می کنند اما برای این اقدام، متقاضی اروپایی داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر هامونی امروز در مراسم امضای تفاهم نامه میان معاونت علمی و فناوری و سازمان بورس و رونمایی از صندوق های سرمایه گذاری جسورانه اظهار کرد: اکنون بر آن هستیم تا اساسنامه صندوق های جسورانه را ترجمه کنیم تا علاوه بر ایرانی های مقیم، ایرانی های غیر مقیم و خارجی هایی که علاقمند به سرمایه گذاری هستند در این کار مشارکت کنند.

وی افزود: برای تدوین اساسنامه صندوق سرمایه گذاری جسورانه ۷۰ نشست تخصصی با معاونت علمی برگزار کرده ایم تا اینکه از امروز این صندوق ها می توانند کار خود را روی سرمایه گذاری طرح ها آغاز کنند.

هامونی ادامه داد: با وجود اینکه این اقدام  در ابتدای راه است ولی متقاضی اروپایی هم داشته است به طوریکه به سازمان بورس درخواست داده تا بتواند روی طرح های دانش بنیان ایرانی سرمایه گذاری کند.

مدیر عامل فرابورس در ایران تاکید کرد: راه اندازی این صندوق، قدمی برای دانش بنیان شدن اقتصاد کشور به شمار می رود تا در این راستا بیانات مقام معظم رهبری عملی شود.

کد خبر 3700592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha