۱۳ تیر ۱۳۹۵، ۱۴:۲۵

تعداد فوتی حادثه آتش‌سوزی روستای شوریک خوی به ۲ نفر رسید

تعداد فوتی حادثه آتش‌سوزی روستای شوریک خوی به ۲ نفر رسید

ارومیه – بامداد امروز یکشنبه حین انتقال بیماران سوختگی حادثه آتش‌سوزی روستای شوریک خوی به تهران و اصفهان یکی از مصدومان به دلیل دیابت حاد حین اعزام فوت کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: بامداد یکشنبه ۱۳ تیرماه سالجاری  شش نفر از مصدومین سانحه روستای شوریک خوی از مرکز آموزشی و درمانی امام خمینی (ره) ارومیه با هواپیما به تهران اعزام شدند که متاسفانه یکی از مصدومان به دلیل بیماری دیابت حاد حین اعزام فوت کرد.

جواد آقازاده ادامه داد: با توجه به بالا بودن درصد سوختگی این مصدومین و ویزیت بیماران توسط دکتر وقر دوست فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی اعزامی از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و اعلام نظر مربوطه نیاز به اعزام بیماران به مرکز مجهز تر برای ادامه درمان وجود داشت.

با موافقت رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی بعد از هماهنگی های لازم با مبادی ذیربط، مصدومان با آمبولانس های مجهز به فرودگاه ارومیه منتقل و سپس با هواپیمای مجهز به امکانات درمانی به تهران اعزام شدند.

عصر چهارشنبه هفته گذشته بر اثر نشت از یک کپسول گاز، انفجاری در یک منزل مسکونی در روستای شوریک خوی رخ داد که چهار نفر از ساکنان این منزل مسکونی مصدوم شدند و زمانی که اهالی روستا برای کمک به مصدومان و خاموش کردن آتش سوزی در نزدیکی این منزل مسکونی جمع شده بودند، انفجار دوم کپسول گاز روی داد که در پی آن ۲۰ نفر دیگر مصدوم شده و روانه بیمارستان شدند.

روستای شوریک در ۳۲ کیلومتری غرب شهرستان خوی واقع است.

کد خبر 3701273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha