۱۳ تیر ۱۳۹۵، ۱۴:۵۷

یک ماه بعد از بازگشایی مجدد؛

خط جدید تولیدی در شرکت ایستک کردستان افتتاح شد

خط جدید تولیدی در شرکت ایستک کردستان افتتاح شد

سنندج – خط جدید تولیدیطی مراسمی و با حضور نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مسئولان در شرکت ایستک کردستان در سنندج افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تنها نزدیک به یک ماه از بازگشایی کارخانه ایستک کردستان، خط جدید تولیدی این شرکت با هدف توسعه و تقویت صادرات به اقلیم کردستان عراق راه اندازی شد.

در این مراسم که جمعی از مدیران و مسئولان استان کردستان حضور داشتند مدیر کارخانه ایستک کردستان توضیحاتی در خصوص این طرح و همچنین میزان اشتغال ایجاد شده به دنبال راه اندازی آن را ارائه کرد.

آفاق روزچنگ در این رابطه عنوان کرد: محصول جدید شرکت ایستک کردستان نوعی نوشیدنی با عنوان و برند تینو است که با هدف توجه به بحث مهم صادرات توسط ایستک کردستان راه اندازی و تولید می شود.

وی ادامه داد: در حال حاظر اقبال خوبی نسبت به محصولات ایستک برای صادرات وجود دارد و این محصول جدید نیز با هدف حضور موفق در بازار کشورهای همسایه به ویژه اقلیم کردستان عراق تولید می شود.

مدیر کارخانه ایستک کردستان به میزان اشتغال زایی این خط تولید جدید اشاره کرد و افزود: با راه اندازی کامل بیش از ۵۰ شغل جدید در بخش تولید و حمل نقل در استان کردستان ایجاد می شود.

شرکیت ایستک کردستان به دلیل مشکلات و مسائل مدیریتی حدود سه ماه تعطیل شد که با پیگیری های صورت گرفته از سوی مدیران استان، از حدود یک ماه قبل بار دیگر فعالیت های آن مجدد آغاز شد.

هم اکنون هر ساعت در سه خط تولید کارخانه ایستک کردستان بالغ بر ۸۰ هزار بطری یک لیتری نوشیندنی تولید و روانه بازار می شود.

کد خبر 3701575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha