۱۴ تیر ۱۳۹۵، ۱:۰۸

لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۶؛

پیروزی دشوار ایران مقابل آرژانتین/ پایانی خوش برای شاگردان لوزانو

پیروزی دشوار ایران مقابل آرژانتین/ پایانی خوش برای شاگردان لوزانو

تیم ملی والیبال ایران در آخرین بازی خود در رقابتهای گروهی لیگ جهانی ۲۰۱۶ به مصاف آرژانتین رفت و در جدالی دشوار با شاگردان ولاسکو به سختی پیروز شد تا پایانی خوش برای خود رقم بزند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های ملی والیبال ایران و آرژانتین از ساعت ۲۱ روز یکشنبه در چارچوب هفته سوم رقابتهای لیگ جهانی در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم ایران با حساب ۳ بر ۲ پیروز شد.

شاگردان لوزانو در این بازی ست های اول، چهارم و پنجم را به ترتیب با امتیازات ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۲ و ۱۶ بر ۱۴ برنده شدند اما در دو ست دوم و سوم نتیجه را ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۱ واگذار کردند.

تیم ملی در این بازی با ترکیب سعید معروف، سیدمحمد موسوی، عادل غلامی، حمزه زرینی، مباشری، مجتبی میرزاجانپور و مهدی مرندی (لیبرو) به مصاف حریف رفت که نسبت به دیدارهای قبل چندین تغییر را در ارنج اولیه شاهد بودیم.

بازی دو تیم تا حد زیادی نزدیک به یکدیگر برگزار شد. اگرچه تیم کشورمان در ست نخست توانست پیروز از میدان خارج شود اما در دو ست بعدی هماهنگی دفاع روی تور آرژانتین از یک سو و توپگیری و استفاده از توپ های برگشتی در نزد شاگردان ولاسکو به خصوص در امتیازات بالا باعث شد تا این تیم شرایط را به سود خود بازگرداند.

در ست های چهارم و پنجم حساسیت کاملا در نزد دو تیم مشهود بود ولی این تیم ایران بود که بخاطر استفاده از اشتباهات حریف و در شبی که خط حمله زهرداری نداشت با دست پر میدان را ترک کرد تا خولیو ولاسکو در هر دو بازی خود مقابل ایران در این دوره از مسابقات لیگ جهانی بازنده میدان را ترک کند.

ایران با این پیروزی تعداد بردهای خود را در لیگ جهانی به عدد ۴ رساند تا با ۵ شکست و ۹ امتیاز در رده هفتم مسابقات بایستد. آرژانتین نیز با ۳ برد و ۶ باخت و ایستادن در مکان نهم به کار خود پایان داد.

کد خبر 3701900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha