۲۰ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۰۵

مدیرامور سرمایه گذاری جهادکشاورزی خراسان جنوبی خبر داد:

اختصاص۴۴میلیارد تومان برای تقویت مکانیزاسیون کشاورزی خراسان جنوبی

اختصاص۴۴میلیارد تومان برای تقویت مکانیزاسیون کشاورزی خراسان جنوبی

بیرجند- مدیرامور سرمایه گذاری جهادکشاورزی خراسان جنوبی از اختصاص ۴۴ میلیارد تومان تجهیز منابع در خط اعتبای مکانیزاسیون بخش کشاورزی استان طی سه سال گذشته خبر داد.

مهدی بهدانی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به ابلاغ ۱۴ میلیارد تومان اعتبار برای تقویت مکانیزاسیون بخش کشاورزی استان در سال گذشته، اظهار کرد: تاکنون بالغ بر هشت میلیارد تومان از این مبلغ پرداخت شده است.

وی با اشاره به تخصیص ۵۰ درصدی اعتبارات مکانیزاسیون بخش کشاورزی در سال گذشته، بیان کرد: این اعتبارات بیشتر مربوط به خرید تراکتور، کمباین و ادوات کشاورزی بوده است.

تزریق ۱۴۰۰ دستگاه انواع ادوات کشاورزی به استان

مدیرامور سرمایه گذاری جهادکشاورزی خراسان جنوبی از اختصاص ۴۴ میلیارد تومان تجهیز منابع در خط اعتبای مکانیزاسیون بخش کشاورزی استان طی سه سال گذشته خبر داد و گفت: از این محل تاکنون ۴۰۰ مورد انواع دستگاه تراکتور خریداری شده است.

بهدانی ادامه داد: همچنین تاکنون از این محل این اعتبارات ۱۰ دستگاه کمباین و یک هزار و ۴۰۰ دستگاه ادوات دیگر کشاورزی به تجهیزات بخش کشاورزی استان اضافه شده است.

وی با اشاره به جذب سرمایه های خارجی در بخش کشاورزی استان، گفت: در این راستا با کمک مرکز خدمات سرمایه گذاری استان یک سرمایه گذار از کشور آلمان برای پرورش شتر و تولید شیر خشک به عنوان ماده دارویی جذب شده است.

سرمایه گذاری کشور آلمان در صنعت پرورش شتر استان

 مدیرامور سرمایه گذاری جهادکشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه این طرح در حال حاضر در مرحله دریافت زمین و انتقال سرمایه از آلمان است، بیان داشت: ظرفیت این طرح پرورش پنج هزار نفر شتر خواهد بود.

بهدانی با بیان اینکه خراسان جنوبی دومین استان کشور از نظر جمعیت شتر است، عنوان داشت: در حال حاضر بالغ بر ۳۰ هزار نفر شتر در استان داریم که ظرفیت خوبی برای جذب سرمایه گذار در این بخش است.

کد خبر 3709146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha