۲۲ تیر ۱۳۹۵، ۱۴:۴۸

مدیر بندر و دریانوردی کیش:

۴۸۰ هزار تن کالا در بندر کیش تخلیه و بارگیری شد

۴۸۰ هزار تن کالا در بندر کیش تخلیه و بارگیری شد

کیش - مدیر بندر و دریانوردی کیش گفت: در سه ماه نخست سال جاری حدود ۴۸۰ هزار تن انواع کالای نفتی و غیرنفتی در بندرگاه این جزیره تخلیه و بارگیری شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، محمد جهانشاهی نسب گفت: در سه ماهه نخست سال جاری حدود ۴۸۰ هزار تن انواع کالای نفتی و غیرنفتی در بندرگاه این جزیره تخلیه و بارگیری شد که از این رقم ۳۹۹ هزار و ۷۳۸ تن کالای غیرنفتی و ۸۰ هزار و ۲۳۴ تن کالای نفتی بوده است.

مدیر اداره بندر و دریانوردی کیش با اشاره به حمل و نقل خودروهای مسافران از طریق شناورهای لندینگ کرافت گفت: در مدت یاد شده بیش از ۳۹ هزار دستگاه خودرو از طریق بندرگاه جزیره جابه‌جا شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۲۰ درصدی داشته است.

وی مجموع تردد شناورها به بندر کیش در سه ماه اخیر را ۳ هزار و ۳۵۳ فروند عنوان‌ کرد و افزود: در این مدت ۲۲۰ هزار و ۹۳۱ نفر مسافر نیز از طریق این بندر جابه‌جا شدند که نسبت به سال قبل ۸ درصد افزایش داشته است.

جهانشهای نسب به زیرساختهای مناسب گردشگری دریایی در این جزیره اشاره‌کرد و گفت: علاوه بر فعالیت‌های مسافری، ۱۴۸ هزار و ۲۸ گردشگر به وسیله شناورهای تفریحی در آبهای ساحلی این جزیره گشت دریایی داشتند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، رشد ۸۴ درصدی داشته است.

کد خبر 3711602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha