۲۲ تیر ۱۳۹۵، ۱۹:۳۳

ناظر گمرکات استان بوشهر:

صادرات و واردات در ۱۵ نقطه استان بوشهر انجام می‌شود

صادرات و واردات در ۱۵ نقطه استان بوشهر انجام می‌شود

بوشهر - ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر گفت: صادرات و واردات در ۱۵ نقطه استان بوشهر انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، بهنام نوروزی بعد از ظهر سه‌شنبه در آئین معارفه مدیر گمرک منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اظهار داشت: در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقامتی تلاش‌های ویژه‌ای صورت گرفته است و گمرک نیز در این راستا وظیفه مهمی دارد که تلاش داریم این برنامه‌ها به بهترین شکل انجام شود.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری و دولت بر تحقق اهداف مورد نظر در بخش اقتصاد مقاومتی، بیان کرد: پارس جنوبی به عنوان پایتخت انرژی کشور نقش مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی دارد.

مدیرکل و ناظر گمرکات استان بوشهر با اشاره به روند اجرای فعالیت‌های گمرکی در نقاط مختلف استان بوشهر، اضافه کرد: صادرات و واردات در ۱۵ نقطه استان بوشهر انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه گمرک‌های بوشهر، گناوه و عسلویه در سطح اداره‌کل گمرک فعالیت دارند، خاطرنشان کرد: مرزهای طولانی استان بوشهر فضای مناسبی برای توسعه مبادلات تجاری و اجرای برنامه‌های صادرات و واردات است.

نوروزی به موفقیت‌های گمرک منطقه ویژه پارس در سال‌های اخیر اشاره کرد و ادامه داد: طی چهار سال اخیر گمرک منطقه ویژه پارس رکوردار صادرات در سطح کشور بوده است.

محسن علیخانی مدیر برنامه‌ریزی و کنترل طرح‌های سازمان منطقه ویژه پارس نیز در این آئین با اشاره به نقش مهم گمرک در اجرای فعالیت‌های  توسعه‌ای، اظهار داشت: اظهار داشت: همکاری و همراهی دستگاه‌ها در توسعه پارس جنوبی نقشی مهم و اساسی را ایفا کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، در این آیین ضمن تقدیر از خدمات محمد رحیمی(مدیرکل سابق گمرک منطقه ویژه)، احمد پورحیدر به عنوان مدیرکل جدید منطقه ویژه پارس جنوبی معرفی شد.

کد خبر 3711886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha