۲۸ تیر ۱۳۹۵، ۱۳:۳۰

رئیس کمیته پشتیبانی اربعین استان ایلام:

خدمات رسانی مطلوب به زائران اربعین حسینی نیازمند مدیریت واحد است

خدمات رسانی مطلوب به زائران اربعین حسینی نیازمند مدیریت واحد است

ایلام-رئیس کمیته پشتیبانی اربعین استان ایلام خواستار مدیریت واحد در نحوه خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در سال جاری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حشمت الله عسگری ظهر دوشنبه در نشست کمیته پشتیبانی ستاد اربعین حسینی اظهار داشت: پارسال حدود ۲.۵ میلیون نفر از زائران از طریق مرز بین المللی مهران برای شرکت در آیین های اربعین حسینی تردد کردند که پیش بینی می شود این تعداد امسال با توجه به فراهم نشدن شرایط برای اعزام زائران به حج عمره و تمتع به بیش از سه میلیون نفر برسد.

وی افزود: کمبود زیرساخت ها و فراهم نشدن امکانات رفاهی برای زائران در مهران مشکلاتی را طی سال های گذشته در نحوه خدمات رسانی به زائران ایجاد کرد که باید با برنامه ریزی مناسب تلاش شود این مشکلات امسال به حداقل برسد.

معاون استاندار ایلام کمبود مراکز اقامتی ، مشکلات پارکینگ ها و ساماندهی نشدن بخشی از موکب ها برای پذیرایی هرچه بهتر از زائران اباعبدالله الحسین (ع) را از معضلات سال های گذشته برشمرد و خواستار برنامه ریزی مدون برای رفع آنان شد.

عسگری یکی از مشکلات اصلی در این حوزه را وجود نهادهای متعدد تصمیم گیر عنوان کرد و یادآور شد: بدون شک با مدیریت واحد و هماهنگی میان تمامی دستگاه های مسئول نحوه خدمات رسانی و رضایت مردم از عملکردها افزایش قابل ملاحظه ای پیدا خواهد کرد.

وی اضافه کرد: کنگره عظیم اربعین هم اکنون نه تنها بعد ملی بلکه ابعاد بین المللی نیز پیدا کرده و باید سال به سال باشکوه تر از سال های گذشته برگزار شود که تحقق این امر نیازمند همکاری بخش های دولتی، غیر دولتی، مردمی و خیرین است.

وی گفت: بر اساس برنامه ریزی ها قرار است از ظرفیت پشتیبانی استان های معین اصفهان ، همدان و لرستان برای خدمات رسانی بهتر به زائران در این ایام استفاده شود.

کد خبر 3716931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha