ریابکوف: آمریکا در مبارزه با تروریسم هماهنگ نیست

ریابکوف: آمریکا در مبارزه با تروریسم هماهنگ نیست

معاون وزیر خارجه روسیه در سخنانی تاکید کرد که مسکو از واشنگتن انتظار دارد برای هماهنگی در مبارزه با گروه های تروریستی داعش و جبهه النصره در سوریه گام های حقیقی بردارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سانا،  سرگئی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه از آمریکا به علت عدم هماهنگی با این کشور در مبارزه با تروریسم در سوریه انتقاد کرد.

معاون وزیر خارجه روسیه در سخنانی اظهار داشت: مسکو از واشنگتن انتظار دارد که برای هماهنگی در مبارزه با گروه های تروریستی داعش و جبهه النصره گام های حقیقی  را بردارد. این موضوع نیازمند توجه ویژه به ادامه اقدامات و همچنین تقویت آتش بس در سوریه است.

وی در ادامه سخنان خود افزود: از آمریکا انتظار داریم که با هماهنگی «استفان دی میستورا» نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه اجازه دهد مذاکرات در این خصوص در ژنو ادامه یابد.

همچنین معاون وزیر خارجه روسیه تاکید کرد که «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه با «جان کری» وزیر خارجه آمریکا در روز ۲۶ ماه جاری در لائوس دیدار خواهند کرد.

گفتنی است گفتگوها میان روسیه و آمریکا برای هماهنگی در راستای مبارزه با داعش و جبهه النصره در سوریه از روز چهارشنبه گذشته در شهر ژنو آغاز شده است.

کد خبر 3721197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha