۳ مرداد ۱۳۹۵، ۱۴:۴۷

در سالن سوره حوزه هنری؛

اختتامیه جشنواره کتاب دین هفدهم مرداد برگزار می‌شود

اختتامیه جشنواره کتاب دین هفدهم مرداد برگزار می‌شود

مجید توسلی مسئول دبیرخانه ششمین جشنواره کتاب دین و پژوهش‌های برتر گفت: مراسم اختتامیه ششمین جشنواره کتاب دین هفدهم مرداد در سالن سوره حوزه هنری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم اختتامیه ششمین جشنواره کتاب دین هفدهم مرداد در سالن سوره حوزه هنری برگزار می‌شود. 

مجید توسلی مسئول دبیرخانه ششمین جشنواره کتاب دین و پژوهش‌های برتر با اعلام این خبر گفت: با برگزار شدن جلسات نهایی داوری هم اکنون آثار برتر و آثار شایسته تقدیر در همه گروه های جشنواره مشخص شده است.

وی به بررسی ۵ هزار و ۹۶۹ عنوان کتاب در ششمین دوره جشنواره کتاب دین اشاره کرد و گفت: تلاش ما بر این بوده است که جشنواره کتاب دین در هر دوره نسب به دوره قبل به صورت تخصصی تر برگزار شود. اضافه شدن گروه های جدید به این دوره از جشنواره در همین راستا بوده است.

توسلی یادآور شد: جشنواره کتاب دین و پژوهش‌های برتر به منظور تجلیل از پژوهشگران، اندیشمندان و اهل قلم هر دو سال یک بار توسط معاونت پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی بر گزار می‌شود.

وی افزود: اختتامیه ششمین جشنواره کتاب دین یکشنبه هفدهم مرداد از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۹ در سالن سوره حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود. نشست خبری نیز در همین زمینه با حضور حجت‌الاسلام سید جواد موسوی هوایی دبیر این جشنواره برگزار می‌شود که مکان و زمان دقیق آن به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کد خبر 3722264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha