۳ مرداد ۱۳۹۵، ۱۷:۰۲

رئیس کمیته اجرایی دوازدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان علوم پزشکی:

۲۲ هزار دانشجو در المپیاد ورزشی کشور شرکت می کنند

۲۲ هزار دانشجو در المپیاد ورزشی کشور شرکت می کنند

اصفهان-رئیس کمیته اجرایی المپیاد ورزشی دانشجویان علوم پزشکی گفت: بیش از ۲۲ هزاردانشجو از ۵۳ دانشگاه علوم پزشکی با ۸۰ داور در المپیادورزشی دانشجویان پسر دانشگاه‌های علوم پزشکی شرکت می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله شاهمرادی ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: این المپیاد برای سومین بار در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار می‌شود.

وی گفت: برای اولین بار در سال ۱۳۷۷ و سپس در سال ۱۳۸۶ و در سال جاری (۲۸-۲۱ مرداد ماه ۹۵) این المپیاد در دانشگاه برگزار می‌شود که این افتخاری است که در هر دهه نصیب دانشگاه‌های تیپ یک کشور می‌شود و امیدواریم امسال نیز با تلاش مضاعف مدیران و دانشجویان دانشگاه، رتبه‌های ورزشی خود را در حد قهرمانی ارتقا دهیم.

رئیس کمیته اجرایی دوازدهمین المپیاد ورزشی افزود: طبق سفارش رهبر معظم انقلاب که از دانشجویان سه چیز را مطالبه می کنند (تحصیل، تذهیب و ورزش)، ایجاد بستر مناسب برای فعالیت های ورزشی، فرهنگی، پویایی و نشاط سیاسی، افزایش مشارکت دانشجویان در تعیین سرنوشت خود، استعدادیابی و پرورش نیروهای توانمند در عرصه‌های مختلف و نزدیک شدن به انسان کامل از وظایف خطیر مسئولین در دانشگاه ها است.

کد خبر 3722461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha