برگزیدگان مسابقات سریالی اینترنت اشیاء معرفی شدند

برگزیدگان مسابقات سریالی اینترنت اشیاء معرفی شدند

تیم های اول تا سوم مسابقات سریالی اینترنت اشیاء (IOT CUP ) که در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد، مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، دور اول مسابقات سریالی اینترنت اشیاء با عنوان IOT CUP در دانشکده برق دانشگاه علم و صنعت طی ۳ روز با هدف به‌هم رسانی دو گروه توسعه‌دهندگان اینترنت اشیاء و سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به کسب‌وکارهای نوپا با مجوز و حمایت پارک فناوری پردیس، در سطح ملی برگزار شد.

در این رویداد ۱۲۵ نفر در قالب ۳۲ تیم از استانهای مختلف کشور برای ارائه مهارت‌های توسعه‌ کسب‌وکار، توسعه‌ سخت‌افزار و توسعه‌ نرم‌افزار در حوزه اینترنت اشیا در دو بخش «ماراتون توسعه محصول (Hack Fest) و برنامه ارائه به سرمایه‌گذار (Pitch Fest) » به رقابت پرداختند.

در این مسابقات تیم Smart Miror با محصول آینه هوشمند، تیم Boks با محصول سیستم تبلیغات دیجیتال هوشمند از اصفهان و تیم Techro با محصول سیستم مدیریت هوشمند مصرف آب به عناون برگزیدگان نهایی انتخاب شدند.

تعداد ۲۰ مربی با تخصص و تجارب مرتبط با ابعاد کسب‌وکار، سخت‌افزار و نرم‌افزار اینترنت اشیاء، تیم‌های شرکت‌کننده در این رویداد را همراهی می‌کردند تا ضمن ارائه مشاوره و انتقال تجربه به آنها، در ارتقاء محصولات تیم‌ها اثربخش باشند.

با توجه به اینکه هدف اصلی IOT CUP ایجاد جریان نوآوری و کارآفرینی در زمینه اینترنت اشیاء است، ۷ شرکت سرمایه‌گذار مرتبط با فناوری اینترنت اشیاء نیز در این مراسم حضور داشتند .

کد خبر 3723028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha