۵ مرداد ۱۳۹۵، ۲۳:۱۲

برای دریافت تسهیلات؛

۲۳ شرکت‌­ فناور لرستان به صندوق کارآفرینی امید معرفی شدند

۲۳ شرکت‌­ فناور لرستان به صندوق کارآفرینی امید معرفی شدند

خرم آباد- ۲۳ شرکت‌­ فناور لرستان برای دریافت تسهیلات به صندوق کارآفرینی امید معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرو مذاکرات سرپرست پارک علم و فناوری استان لرستان با مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید لرستان امکان ارائه تسهیلات به واحدهای فناور واجد شرایط امکان­پذیر شد.

در جلسه ای که میان پارک علم و فناوری و صندوق کارآفرینی امید لرستان برگزار شد سید هادی طاهری مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید هدف اصلی صندوق را حمایت از کارآفرینان برای ایجاد اشتغال بر شمرد.

وی افزود: در این راستا آن دسته از شرکت­هایی که در شرف راه ­اندازی برای تولید و اشتغال هستند؛ در اولویت حمایت­های صندوق کارآفرینی امید قرار دارند.

همچنین مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید برای ارائه تسهیلات به شرکت­هایی که از جانب پارک علم و فناوری به صندوق معرفی می شوند قول مساعد داد.

محمود رضا شاکرمی سرپرست پارک علم و فناوری استان لرستان نیز یکی از رسالت­های پارک­های علم و فناوری در کشور را کمک به ایجاد اشتغال نوپا و پایدار بر پایه نوآوری و ارزش افزوده بالا برشمرد.

سرپرست پارک علم و فناوری استان لرستان گفت: برای بهره­ مندی بهتر شرکت­هایی که از جانب پارک علم و فناوری به صندوق معرفی می شوند، پارک آن دسته از شرکت­هایی که دارای حداقل شرایط دریافت تسهیلات می­باشند را معرفی می کند.

همچنین پارک علم و فناوری استان لرستان پیرو مذاکرات صورت گرفته و در راستای حمایت از کارآفرینی و رونق کسب و کارهای فناورانه تعداد ۲۳ شرکت­های واجد شرایط را برای اخذ تسهیلات به صندوق کارآفرینی امید معرفی کرد.

کد خبر 3724844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha