۷ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۴۱

بازیکن تیم ملی والیبال ساحلی در گفتگو با مهر:

مسئولان به والیبال ساحلی گلستان بهای بیشتری دهند

مسئولان به والیبال ساحلی گلستان بهای بیشتری دهند

گرگان – ملی پوش گلستانی والیبال ساحلی ضمن بیان جایگاه این رشته ورزشی در استان گلستان خواستار توجه بیشتر مسئولان به این ورزش ساحلی شد.

رحمان رئوفی در گفتگو با خبرنگار مهر پس از دریافت جایزه ورزشکار جوانمرد از سوی مسئولان ورزش و جوانان گلستان اظهار کرد: این جایزه به علت عدم رویارویی تیم ملی والیبال ساحلی در مقابل نماینده رژیم اشغالگر قدس به ما اهدا شده است.

رئوفی افزود: در مسابقات معتبر تور جهانی که سال گذشته در ژاپن برگزار شد به قرعه اسرائیل برخورد کردیم و به علت حمایت از ملت مظلوم فلسطین حاضر به رویارویی با آنها نشدیم.

وی با بیان اینکه دومین بار چنین اتفاقی برای والیبال ساحلی ایران افتاده است، بیان کرد: برای خود من اولین تجربه بود و از تمام مسئولان استانی که برای این اقدام ما اهمیت قائل شدند و از ما تجلیل کردند تشکر می کنم.

وی درباره وضعیت والیبال ساحلی گلستان گفت: ظرفیت والیبال ساحلی در استان بسیار بالا است به طوری که در مسابقات اخیر که در شهرستان نور برگزار شد، گلستان با ۹ تیم شرکت کرده بود.

این ملی پوش گلستانی تصریح کرد: امیدوارم کمیته والیبال ساحلی استان مسابقات و لیگ استانی برگزار کند تا تیم ها و بازیکنان بیشتری معرفی شوند.

رئوفی خاطرنشان کرد: من مطمئن هستم بیش از ۲۰ تیم در استان داریم زیرا والیبال همیشه در این منطقه رواج داشته و می توانیم قطب بلامنازع والیبال ساحلی کشور باشیم.

به گفته وی، درست است که به عنوان قطب کشور محسوب می شویم اما اگر رسیدگی نشود و میزان توجه به همین اندازه باقی بماند این جایگاه را از دست خواهیم داد.

وی در پایان درخواست کرد: از رسانه ها به ویژه صداوسیما تقاضا می کنم بیشتر به این رشته ورزشی بپردازند و مسابقاتی که برگزار می شود را پخش کنند تا حامیان مالی رغبت بیشتری برای حمایت از ورزش مفرح والیبال ساحلی داشته باشند.

کد خبر 3726089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha