۷ مرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۳۱

رئیس ستاد اربعین شمال غرب کشور اعلام کرد؛

قدردانی مقامات عراقی از عملکرد ستاد اربعین در هدایت زائران

قدردانی مقامات عراقی از عملکرد ستاد اربعین در هدایت زائران

اردبیل – رئیس ستاد اربعین شمال غرب کشور گفت: قدردانی مقامات عراقی از عملکرد ستاد اربعین شمال غرب نشانگر عملکرد مطلوب چهار استان عضو این ستاد است.

به گزارش خبرنگار مهر، امین شریعتی بعدازظهر پنج‌شنبه در جلسه ستاد اربعین اردبیل تصریح کرد: در اربعین سال گذشته از تمامی ظرفیت استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و زنجان برای هدایت صحیح زائران استفاده شد.

وی افزود: در واقع این چهار استان امکانات خود در زمینه‌های تغذیه و اسکان را به کار بستند و در نهایت نیز توانستیم به شکل مطلوبی زائران را ساماندهی و هدایت کنیم.

رئیس ستاد اربعین شمال غرب کشور با اشاره به خدمت‌رسانی به زائران از بصره تا نجف اضافه کرد: هر چند در امر ساماندهی از ظرفیت تمامی استان‌ها استفاده می‌شود اما برخی استان‌ها از جمله اردبیل فعالیت چشمگیر داشتند.

وی با اشاره به استقرار ستاد اربعین استان اردبیل در دیوانیه و توزیع روزانه ۱۰ هزار غذا در بین زائران ادامه داد: در پی اقداماتی که انجام شد توانستیم به شکل مطلوب مناسبت گردهمایی اربعین را برگزار کنیم.

شریعتی به تفکیک خدمات زائران هر استان در سال جاری اشاره کرد و افزود: اجتماع بزرگ اربعین نماد اتحاد مسلمانان است و به منظور برگزاری با شکوه آن لازم است از تمامی ظرفیت‌ها به شکل بهینه استفاده کرد.

رئیس ستاد اربعین شمال غرب کشور به عشق و ارادت قلبی مردم ایران به امام حسین (ع) اشاره کرد و گفت: در نظر داریم در اربعین امسال تمامی ظرفیت‌ها را فعال کنیم تا به شکل بهینه خدمت‌رسانی به زائران شود.

کد خبر 3726345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha