۱۰ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۵۸

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد همدان:

۵ هزار و ۲۹۱ یتیم در استان همدان حامی دارند

۵ هزار و ۲۹۱ یتیم در استان همدان حامی دارند

همدان - معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان گفت: در حال حاضر تعداد ۲۸ هزار و ۳۳۸ حامی از ۵ هزار و ۲۹۱ یتیم استان همدان حمایت می کنند.

جعفر هاشمی در گفتگو با مهر با بیان اینکه در حال حاضر تعداد ۲۸ هزار و ۳۳۸ حامی از ۵ هزار و ۲۹۱ یتیم استان همدان حمایت می کنند، گفت: تعداد ۲ هزار و ۵۸۲ نفر از فرزندان خانواده های نیازمند تحت حمایت نیز در قالب طرح «محسنین» از طریق ۳ هزار و ۹۵۷ خیر نیکوکار سرپرستی می شوند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان با بیان اینکه طرح اکرام ایتام از جمله طرح های موفق و اثر گذار کمیته امداد بوده است، افزود: طیف گسترده ای از مردم در راستای یاری رسانی به ایتام نیازمند این نهاد از آنان حمایت کرده و همواره شاهد تمایل روز افزون مردم خداجو در مشارکت این طرح هستیم.

هاشمی از کسب رتبه چهارم کشوری اکرام ایتام و محسنین توسط این نهاد در سال ۹۴ خبر داد و با اشاره به اینکه بر اساس اعلام حوزه حمایت و سلامت  امداد مرکز در پی بررسی و تحلیل به عمل آمده عملکرد اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین استان همدان در سال ۹۴ رضایت بخش و مطلوب ارزیابی شده است، افزود: اکرام ایتام و محسنین این نهاد جایگاه چهارم را در بین استان های کشور پس از استانهای تهران، البرز  و قزوین کسب کرده است.

وی عنوان کرد: در این راستا روند فعالیت و عملکرد حوزه اکرام ایتام در ۱۸ سرفصل سنجیده شده که استان همدان در سال ۹۳ جایگاه بیستم را داشته و در سال ۹۴ توانسته است با ۱۶ پله صعود، به جایگاه چهارم دست یابد.

    

کد خبر 3727671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha