۱۲ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۲۲

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس:

انتقال پیام‌ وآرمان‌ انقلاب اسلامی به نسل جوان نیاز امروزکشور است

انتقال پیام‌ وآرمان‌ انقلاب اسلامی به نسل جوان نیاز امروزکشور است

اراک- نماینده مردم اراک، کمیجان وخنداب در مجلس گفت: انتقال پیام های انقلابی، دینی و آرمان های امام راحل وشهدا به نسل جوان ضروری است و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نقش مهمی در این زمینه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر کریمی صبح سه شنبه در نشست هم اندیشی با اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در سالروز تاسیس این نهاد، اظهار داشت: تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اقدام آینده نگرانه ای بود که توسط امام راحل صورت گرفت.

وی افزود: مقوله تبلیغات یک امر بسیار مهم و ضروری در جامعه امروز است که با استفاده از روش ها و ابزارهای مناسب باید انجام پذیرد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: ابتکار تاسیس مجموعه ای تحت نظر نهاد رهبری به عنوان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باعث به وجود آمدن فضای همدلی و تعامل دستگاه های مرتبط در این مساله شده و قطعا ثمرات و دستاوردهای تلاش این مجموعه ناشی از همین تعاملات است.

کریمی گفت: برخی از مناسبت هایی که در انقلاب اسلامی وجود دارد توسط امام راحل و مقام معظم رهبری به عنوان ایام الله نام گذاری شده و انتقال این پیام های ارزنده فرهنگی اجتماعی و سیاسی برای نسل های آینده بسیار اهمیت دارد چرا که تداوم بخش روحیه دینی و انقلابی در نسل بعدی است.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان ساخت: مساله تبلیغات در تمامی عرصه های انقلاب به طور مثال در زمان دفاع مقدس نقش تعیین کننده ای داشته به طوری که در زمان جنگ، راهپیمایی ها تاثیر بسیار زیادی در شرایط جنگ داشت و معادلات سیاسی اجتماعی را تغییر می داد.

کریمی تصریح کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان یک نهاد غیردولتی و حاکمیتی وظیفه هماهنگی تبلیغات اسلامی را بر عهده دارد که یک وظیفه مهم و حیاتی در نظام اسلامی است و امید است این نهاد مقدس و اقدامات ارزنده اش تداوم آرمان های امام راحل و شهدا را به دنبال داشته باشد.

کد خبر 3729721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha