۱۳ مرداد ۱۳۹۵، ۱۶:۳۰

مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار:

۸۱۵ معلم در فریدونکنار به امر تعلیم و تربیت مشغول هستند

۸۱۵ معلم در فریدونکنار به امر تعلیم و تربیت مشغول هستند

فریدونکنار - مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار گفت: ۸۱۵ معلم رسمی و غیررسمی در ۷۲ مدرسه شهرستان به امر تعلیم و تربیت مشغول هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید عظیم اسماعیل‌زاده بعدازظهر چهارشنبه در نشست با نماینده مردم شهرستان در مجلس از وجود ۹۲ واحد آموزشی و ۷۲ مدرسه در شهرستان فریدون‌کنار خبر داد و گفت: در سال تحصیلی گذشته هشت هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز و ۸۱۵ معلم رسمی و غیررسمی در مدارس فریدون‌کنار مشغول تحصیل و تدریس بودند.

اسماعیل‌زاده ایجاد نظم و کیفیت‌بخشی به آموزش را از اولویت‌های کاری خود برشمرد و بانشاط سازی فضای اداری، سازمان‌دهی دقیق نیروها، دوری از حاشیه و سیاسی‌کاری، تشکیل کمیته‌های تخصصی و تفویض اختیار به کارشناسان و معاونین را ازجمله دستاوردهای دوران مدیریتی خود عنوان کرد.

وی با اشاره به دستاوردهای شاخص دوران مدیریتی خود تصریح کرد: کسب رتبه‌های کشوری در جشنواره‌های پژوهشی، توسط معلمین و دانش‌آموزان فریدون‌کناری، راه‌یابی تیم رباتیک دانش‌آموزی به مسابقات جهانی و کسب مدال، پیشرفت قبولی دانش‌آموزان در کنکور و آزمون‌های ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی، کسب رتبه عالی در پروژه مهر ۹۴، تشکیل صندوق خیرین سلامت دانش‌آموزان، تقلیل مدارس دو شیفت شهری، ارتقای وضعیت علمی شهرستان با کسب رتبه‌های زیر هزار در کنکور سراسری، افتتاح دو آموزشگاه و اقدام به ساخت همزمان چهار آموزشگاه دیگر در سطح شهرستان ازجمله فعالیت‌های خوب این مدیریت با حمایت‌های مدیرکل آموزش‌وپرورش مازندران در دولت تدبیر و امید بوده است.

اسماعیل‌زاده بیان کرد: در اجرایی کردن طرح‌ها، چشم‌انداز ۱۰ ساله‌ای را برنامه‌ریزی و تدوین کرده‌ایم.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان فریدون‌کنار از برقراری تعامل خوب دستگاه تحت مدیریت خود با ادارات و نهادهای دیگر شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: به‌صورت جدی این تعاملات را در جهت بهبود اموری که درنهایت به نفع دانش‌آموزان و نظام تعلیم و تربیت است، ادامه خواهیم داد.

در پایان این نشست، با حضور نماینده مردم بابلسر و فریدون‌کنار در مجلس شورای اسلامی، برای تسریع درروند اجرایی، از پروژه درحال ساخت هنرستان فنی مرحوم نصیری فریدون‌کنار بازدیدی به عمل آمد.

کد خبر 3731359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha