۱۵ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۵۴

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد:

ابلاغ شهرک صنعتی خیرآباد انجام شود/نامه به وزیر صنعت

ابلاغ شهرک صنعتی خیرآباد انجام شود/نامه به وزیر صنعت

ورامین-نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت:در نامه ای خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت، استعدادها و توانمندی شهرک صنعتی خیرآباد را بیان کردم.

سید حسین نقوی حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به این نکته که منطقه ورامین از ظرفیت ها و پتانسیل های بالای اقتصادی و صنعتی برخوردار است، اظهار داشت: منطقه ورامین با توجه به استعدادها و توانمندی های موجود می تواند در حوزه تحقق اقتصاد مقاومتی موفق عمل کند.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر روی موضوع اقتصاد مقاومتی و تکیه بر تولید و توانمندی داخلی تأکید داشته اند و باید با برنامه ریزی لازم، از استعدادها و ظرفیت های موجود اقتصادی در منطقه ورامین استفاده شود.

وی با اشاره به وجود شهرک های صنعتی در ورامین ادامه داد: هم اکنون شهرک ها و مناطق صنعتی در ورامین فعال هستند که یکی از این مناطق، شهرک صنعتی خیرآباد محسوب می شود.

نقوی حسینی متذکر شد: شهرک صنعتی خیرآباد دارای مصوبه ستاد تسهیل وزارت صنعت، معدن و تجارت و شورای برنامه ریزی استان تهران بوده و به لحاظ مدیریتی نیز شرکت شهرک های صنعتی استان تهران، مدیریت آن را پذیرفته است.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامه خود به وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در نامه ای خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت، استعدادها و توانمندی شهرک صنعتی خیرآباد را بیان کردم.

وی با اشاره به این نکته که تصویب و تشکیل و ابلاغ شهرک صنعتی خیرآباد از طریق هیئت دولت امری ضروری و لازم است، ادامه داد: همچنین ملاقاتی نیز با وزیر صنعت، معدن و تجارت در گذشته انجام و موضوع شهرک صنعتی خیرآباد در آن مطرح گردید.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: امروز منطقه صنعتی خیرآباد بیش از ۴۰۰ واحد صنعتی و تولیدی را در خود جای داده و در صورت توجه جدی به این مرکز اقتصادی، می توان آینده بهتری را برای این قطب تولیدی و صنعتی متصور بود.

وی بیان داشت: شهرک صنعتی خیرآباد با توجه به ظرفیت های موجود اقتصادی و تولیدی به عنوان یکی از قدیمی ترین مناطقی صنعتی در جنوب شرق استان تهران به حساب می آیدو باید به آن توجه جدی شود.

نقوی حسینی با اشاره به این نکته که شهرک صنعتی خیرآباد در ایجاد اشتغال نیز نقش آفرین است، یادآور شد: امروز معضل بیکاری یکی از مهم ترین دغدغه های جوانان و خانواده ها است و توجه ویژه به شهرک صنعتی خیرآباد می تواند در توسعه اشتغالزایی در منطقه موثر باشد، چرا که این شهرک با حضور چند هزار کارگر، یکی از مراکز مهم اشتغال در منطقه محسوب می شود.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر درخواست خود از وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: در نامه اخیر خود به وزیر صنعت، معدن و تجارت از وی خواستم تا موضوع تصویب، تشکیل و ابلاغ شهرک صنعتی خیرآباد را هر چه سریع تر در هیئت دولت مطرح تا زمینه رونق اقتصادی این منطقه بیش از پیش فراهم شود.

وی با اشاره به این نکته که پیگیری ها تا به نتیجه رسیدن موضوع ادامه پیدا می کند، بیان داشت: این موضوع با جدیت از سوی بنده پیگیری خواهد شد.

کد خبر 3732390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha