۱۷ مرداد ۱۳۹۵، ۹:۰۳

امام جمعه ابهر:

خبرنگاران برای امنیت اجتماعی قلم بزنند

خبرنگاران برای امنیت اجتماعی قلم بزنند

زنجان- امام جمعه ابهر گفت: خبرنگاران باید برای امنیت اجتماعی قلم بزنند و این امر یک رسالت بسیار مهم برای خبرنگاران است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جعفر رحیمی شامگاه یکشنبه در آئین تجلیل از خبرنگاران با اشاره به ۱۷ مردادماه روز خبرنگار، افزود: شهید محمود صارمی یک خبرنگار انقلابی و غیور بود که شهادت ایشان ثوابش کمتر از شهیدان مدافع حرم نیست. 

وی با بیان اینکه بعد از جبرئیل اولین خبرنگار حضرت پیامبر اکرم (ص) بود، بنابراین کار خبرنگاران بسیار جایگاه والایی دارد، گفت: خبرنگاران حرف حق را به مردم می رسانند بنابراین باید خبرنگاران در انعکاس اخبار بسیار دقت کنند.

رحیمی با تاکید بر اینکه خبرنگاران، پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند، بنابراین باید به جایگاه خود بسیار توجه داشته باشند، گفت: حرفه خبرنگاری با خبر سر و کار دارد و فعالان این عرصه آن را به شیوه‌های مختلف به مخاطبان خود می‌رسانند، بنابراین خبرنگاران در خبر رسانی صداقت رسانه ای را مد نظر قرار دهند.

امام جمعه ابهر تصریح کرد: حرفه خبرنگارای بسیار سخت و کسی که در این  حرفه قلم می زند باید نسبت به انعکاسی اخبار دقت و صداقت  لازم را داشته باشد.

رحیمی با تاکید بر اینکه خبرنگاران باید برای امنیت اجتماعی قلم بزنند و این امر یک رسالت بسیار مهم برای خبرنگاران است، یاد آورشد: خبرنگار نباید تن به زور دهد و نه دست در دست زور قرار دهد و تا پای جان نسبت به خواسته های تلاش کند.

امام جمعه ابهر افزود: خبرنگاران بدون توقع و با زحمات سخت، تلاش می‌کنند تا دغدغه فرهنگ دینی و پیشرفت همه جانبه کشور را داشته باشند.

رحیمی با اشاره به وضعیت ساخت مصلی نماز جمعه شهرستان ابهر، گفت: زیر بنای این مصلی ۱۱ هزار متر مربع است وتاکنون سه میلیارد تومان هزینه شده است و با تخصیص یک میلیارد تومان به پایان می رسد. 

کد خبر 3733840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha