۱۷ مرداد ۱۳۹۵، ۲۱:۴۸

کاهش پیام های شهروندان شمال تهران در سامانه نظارت همگانی

کاهش پیام های شهروندان شمال تهران در سامانه نظارت همگانی

پیام های شهروندان شمال تهران در سامانه نظارت همگانی ۱۸۸۸ طی سال جاری کاهش داشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، انوش جعفریان مسئول سامانه ۱۸۸۸ این منطقه با اشاره به اینکه پیام های شهروندان در  ۴ماهه اول ۹۵ نسبت به مدت مشابه سال ۹۴، ۹/۷ درصد کاهش داشته است گفت: در این مدت ، تعداد ۷۲۰ پیام به کارتابل سامانه ۱۸۸۸ منطقه ۳ ارسال شده است .

مسئول سامانه ۱۸۸۸ منطقه ۳ ابراز کرد: بیشترین پیام های سال ۹۵ مربوط به حوزه ی  حمل و نقل و ترافیک با ۲۴ درصد و ناحیه ۲ با ۷/۱۳ درصد بوده است.

وی اظهار کرد: با در نظر گرفتن فراوانی پیام ها ، حوزه اجرایی معاونت ترافیک با ۳/۵۸ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل بیشترین افزایش پیام را داشته و علت اصلی ناشی از افزایش پیام های مربوط به پارکبان از ۹۹ به ۱۵۱ مورد بوده است.

جعفریان با اشاره به اینکه سهم پیام های انتقادی و شکایتی۹/۹۴درصد و سهم تقدیر و تشکر ۱/۵ درصد بوده است تصریح کرد: پیام های تقدیر و تشکر ۹۵ نسبت به مشابه سال گذشته ۴/۸۲ درصد افزایش داشته و مجموع پیام های انتقادی و شکایتی در ۴ ماهه امسال ۸/۱۳ درصد نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل کاهش داشته است.

جعفریان خاطرنشان کرد: تعداد پیام های حوزه های اجرایی در ۴ماهه سال جاری  نسبت به سال گذشته  به میزان ۳/۵ درصد کاهش یافته است.

جعفریان گفت: پیام های معاونت شهرسازی رشد ۳ برابری را نشان می دهد که ناشی از افزایش پیام های تغییر کاربری و ساخت و ساز بوده است.

وی ادامه داد: افزایش پیام اجتماعی و فرهنگی نیز ناشی از افزایش پیام ورزشگاهها و فعالیت های ورزشی بوده است.

مسئول سامانه ۱۸۸۸ منطقه ۳ افزود: نواحی ششگانه نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش پیام داشته اند که عمدتا ناشی از کاهش پیام های پسماند شهر تهران از  ۱۳۱ به ۴۹ مورد بوده است.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین پیام های بر حسب حیطه ی عملکرد  مربوط به حیطه خدمات شهری بوده است که این دسته از پیام ها نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش محسوسی داشته است واز ۶/۴۷ درصد پیام ها به ۹/۳۶ درصد کاهش یافته است ضمن اینکه  مهمترین تغییرات پیام در این حیطه عبارت بوده است از: کاهش پیام پسماند شهر تهران، فضای سبز، زیباسازی، پل های عابر پیاده و ساماندهی.

وی ابراز کرد: سهم پیام های حیطه حمل و نقل و ترافیک از مجموع پیام های منطقه، ۹ واحد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است که علت اصلی افزایش پیام های مربوط به پارکبان مانند دریافت نرخ بیشتر از مصوب، تخلفات پارکبان ،برخورد پارکبان و... بوده است.

مسئول سامانه ۱۸۸۸ منطقه ۳ اظهار کرد: افزایش پیام های حیطه شهرسازی عمدتا ناشی از افزایش پیام های آلودگی ناشی از ساخت و ساز بوده است.

وی گفت: کاهش پیام های حیطه فنی و عمرانی عمدتا ناشی از کاهش پیام آسفالت ، پیاده رو سازی و انهار و جداول بود. 

مهمترین تغییرات گروه موضوعات در ۴ ماهه اول ۹۵ نسبت به سال گذشته  عبارت بوده است از: کاهش پیام های پسماند شهر، آسفالت، قوانین و مقررات شهری، فضای سبز وتغییر کاربری همچنین افزایش پیام های پارکبان، ساخت و ساز، اجرای احکام و ساماندهی بود.

کد خبر 3734827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha