۱۸ مرداد ۱۳۹۵، ۷:۳۶

گزارش خبرنگار مهر از برزیل؛

شکست ایران برابر آرژانتین دربازی نخست/ ملی‌پوشان خودشان نبودند!

شکست ایران برابر آرژانتین دربازی نخست/ ملی‌پوشان خودشان نبودند!

تیم ملی والیبال ایران که پس از نیم قرن موفق به حضور در بازیهای المپیک شده بود، نخستین دیدار خود در سی و یکمین دوره این بازیها را با شکست سنگین و دور از انتظار برابر آرژانتین پشت سر گذاشت.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به برزیل، نخستین دیدار تیم ملی والیبال ایران در سی و یکمین دوره بازیهای المپیک از ساعت ۰۶:۰۵ دقیقه بامداد امروز دوشنبه در سالن والیبال ورزشگاه ماراکانا برابر تیم ملی آرژانتین برگزار شد که این دیدار در پایان با برتری ۳ بر صفر شاگردان ولاسکو به پایان رسید.

تیم ملی والیبال ایران ست های این دیدار را با نتایج ۲۳ بر ۲۵ ، ۲۴ بر ۲۶ و ۲۵ بر ۱۸  به حریف آمریکای جنوبی خود واگذار کرد.

ملی پوشان کشورمان در شرایطی گام در این میدان گذاشتند که در لیگ جهانی که به میزبانی تهران برگزار شد توانستند ۳ بر ۲ آرژانتین را شکست دهند و این بار هم امیدوار بودند بتوانند چنین نتیجه ای را تکرار کنند.

شاگردان لوزانو که در گیم اول نوسان زیادی داشتند و قدر امتیازات را ندانستند، در شرایطی که با تیم حریف در امتیازات پایانی پایاپا پیش می رفتند روی اشتباهات فردی نتیجه را واگذار کردند.

ملی پوشان ایران در گیم دوم هم نمایش خوبی داشتند و با تیم ولاسکو برابر پیش رفتند و حتی در امتیاز ۲۴ نیز با حریف قدرتمند خود برابر کردند اما بازهم اشتباهات فردی و کم دقتی در کسب امتیاز فرصت را به حریف داد تا گیم دوم را هم با پیروزی به پایان برساند.

در گیم سوم شاگردان لوزانو بازی را با برتری برابر آرژانتین آغاز کردند و رقابت نزدیکی با حریف داشتند اما از امتیاز ۱۰ به بعد این آرژانتین بود که خیلی راحت امتیازات را جمع آوری کرد و اختلافش با ایران را بیشتر کرد و در نهایت گیم سوم را هم ۲۵ بر ۱۸ به حریف واگذار کرد.

بازیکنان تیم ملی والیبال ایران که سه نفر از انها به خاطر شرکت نکردن در مراسم افتتاحیه خبرساز شده بودند در این دیدار تمرکز لازم را نداشتند و هر چند برخی اوقات از حریف پیش افتادند اما تمرکز لازم برای رسیدن به پیروزی را نداشتند.

تیم ملی والیبال ایران دومین دیدار خود در این مسابقات را روز چهارشنبه برابر لهستان برگزار خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سی و یکمین دوره بازیهای المپیک با حضور بیش از ۱۰ هزار ورزشکار از ۲۰۶ کشور از ۱۵ تا ۳۱ مردادماه به میزبانی شهر ریودوژانیرو برزیل برگزار خواهد شد. کاروان ورزش ایران در دوره قبل که به میزبانی لندن برگزار شد با کسب ۱۲ مدال (۴ طلا، ۵ نقره و ۳ برنز) به عنوان هفدهمی دست پیدا کرد.

کد خبر 3734909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مهرداد ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
      0 0
      دوران والیبال ایران دیگه تموم شده
    • شقایق .ح ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
      0 0
      خیلی ناراحت شدم فکر میکردم این بازی رو ب راحتی میبریم ....فدای سرتون بچه ها ..خسته نباشید ...امیدوارم بازی های بعدی رو ببرید به امید شکست دادن حریفان و صعود به مرحله بعدی ..یا علی.
    • نیما ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
      0 0
      بله دیگه وقتی مسئولان والیبال رفتن کنار ساحل ریو خوشگذرونی و کارت آنالیزور صادر نشده و لباس هم برای تیم ملی نیاوردن نتیجه 3-0 میشه. دست آرژانتین و بچه ها درد نکنه حال مسئولین رو گرفتن
    • محمد ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
      0 0
      براشون ی قانون شده که هر چی هم خوب باشن تو المپیک باید گند بزنن و با اعصاب مردم بازی کنن
    • رشیدی ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
      0 0
      باید استعداد یابی بشه و استعداد ببرن المپیک
    • مسلم وزیری ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
      0 0
      با عرض خسته نباشید به بچه های تیم ملی والیبال .راستش به وضوح مشخص بود تیم تلاش کرد ولی از نظر روحی روانی اصلا خوب نبودند خواهش داریم از مسیولین به طور موثر پا درمیانی کنند تا دلخوری ها خاتمه پیدا کند و تیم با روحیه ای ببینیم مردم عزیزمون خیلی سال هست منتظر این روزها بوده اند.نمی خواهیم خدایی نکرده باخت هایمان را به حساب بی تجربگی المپیک بذاریم ما با این تیم ها بارها مسابقه دادیم. درود بر تیم ملی والیبال دوستتان داریم
    • میثم ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
      0 0
      در مقابل لهستان هم میبازیم شک نکنید
    • سهیل طاهری ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
      0 0
      آقا مهرداد عزیز شما چه طور به این نتیجه رسیدی که دوران والیبال ایران به پایان رسیده است تا همین چند سال پیش تیم والیبال کشورمان برابر تیم های آسیایی هم مشکل داشت ولی حالابه جایی رسیده که با تیم های بزرگ دنیا پنجه در پنجه میشه تیم کشورمان اولین حضورش را در مسابقات المپیک سپری می کند و فضای المپیک با لیگ جهانی کاملا متفاوت است تیم کشورمان امروز هم در ست اول و دوم والیبالیست های کشورمان بازی نزدیکی را با آرژانتین انجام دادند و به نظر من می توانستیم در آن دو ست برنده باشیم
    • elahe ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
      0 0
      واقعا که این همه زحمت کشیدن بچه ها خیلی از مسابقاتو بردن حالا یکیو باختن جای خسته نباشید باید اینجوری باهاشون برخورد کنید صددرصد جبران میکنن بازی بعدیو مطمئنم