۱۸ مرداد ۱۳۹۵، ۸:۰۶

گزارش خبرنگار مهر از برزیل؛

لوزانو: در حمله خوب نبودیم/ بازی برابر تیم کشورم سخت بود!

لوزانو: در حمله خوب نبودیم/ بازی برابر تیم کشورم سخت بود!

سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از شکست برابر آرژانتین گفت: در حمله خوب نبودیم. اینکه اولین حضور در المپیک را تجربه می کنیم تاثیری در نتیجه و باختمان نداشت.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به ریودوژانیرو، رائول لوزانو پس از شکست ۳ بر صفر بامداد امروز دوشنبه تیم ملی والیبال ایران برابر آرژانتین در بازیهای المپیک با تاکید بر اینکه بازی خوبی انجام شد، اظهارداشت: من امیدوارم بتوانم بچه ها را برای بازی بعد ریکاوری کنم. آرژانتین کشورم است و به خاطر پیروزی شان به این تیم تبریک می گویم.

وی تصریح کرد: این اولین بار است که در المپیک برابر آرژانتین بازی می کنم.

سرمربی تیم ملی والیبال در پاسخ به این پرسش که آیا اولین تجربه در المپیک تاثیری روی این نتیجه داشت یا خیر، گفت: موضوع ما در این بازی روانی نبود و اولین حضور دلیل باخت نبود. مشکل ما تکنیکی و تاکتیکی بود. 

لوزانو در ارتباط با حریف بعدی ایران نیز گفت: من این تیم را آنالیز کرده ام. لهستان تیم خوبی است و امیدوارم که بازی خوبی در دومین قدم داشته باشیم.

کد خبر 3734922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • يك دوست ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
      0 0
      حقيقت ان است كه اگر ولاسكو بود، حتما ما بهتر از اين عمل مي كرديم و برابر آنها برنده ميشديم. حيف كه ارزوي ايرانيان براي ارژانتين قرباني شد. لوزانو اميدي براي ماندن در ايران ندارد.
    • يك دوست ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
      0 0
      هدف گذاري ايران براي پيروزي بر آرژانتين بود، اين كار شدني هم بود ولي روزي كه لوزانو به آرژانتين برود، آنها در رنكينگ المپيك از ما پيش خواهند بود. پيروزي بر كوبا سخت تر از آرژانتين است بر اين امر سرخوردگي بازي با آرژانتين هم اضافه شده است.
    • مهرداد ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
      0 0
      با سلام به بلند قامتان تیم ملی والیبال اینجانب از شما خواستارم که اصلا بازی امروز را فراموش کنید و بازی بعدی را با یاد خدا و بعد انالیز کردن حریف لهستانی بازی را شروع کنید 2 ست اول خیلی مهم است که بگیرید به امید پیروزی شما
    • محسن ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
      0 0
      با سلام با نیم نگاهی به بازی های قبل از المپیک نتایج تیم ملی در المپیک قابل پیش بینی بود. متاسفانه نتایج خوب تیم ملی با کواچ به یکباره از طرف عده ای کارشناس نما زیر سوال رفت و تیم ما به سختی توانست حتی از سد چین عبور کنه .