۱۸ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۵۴

مدیر کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه در اختتامیه جشنواره رضوی:

کانون ازنظر اعتبارات فرهنگی درمضیقه است/ احداث ۳ کتابخانه دراستان

کانون ازنظر اعتبارات فرهنگی درمضیقه است/ احداث ۳ کتابخانه دراستان

کرمانشاه- مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: کانون به لحاظ اقدامات فرهنگی در کشور بی نظیر است اما از نظر اعتبارات فرهنگی کار ما در مضیقه زیادی است.

به گزارش خبرنگار مهر، اختتامیه جشنواره استانی رضوی ویژه کودکان و نوجوانان کرمانشاه پیش از ظهر امروز دوشنبه در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه برگزار شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در این مراسم با بیان اینکه جشنواره رضوی زینت جشنواره های کانون است، گفت: یک هزار و ۶۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده که از این تعداد ۵۴۰ اثر به مرحله استانی راه یافته است.

رضا موزونی تصریح کرد: آثار ارسالی در بخش های داستان، نقاشی، قصه گویی و شعر بود و از ۵۴۰ اثر راه یافته به بخش استانی، ۱۱۶ اثر به بخش کشوری جشنواره ارسال شد و این افتخاری برای استان است.

وی خاطرنشان کرد: ادبیات اگر در پوشش هنر و ادب سنجیده و به جامه ادب آراسته شود، تاثیرگذارتر است.

موزونی کانون را یکی از نهادهای فرهنگی موفق در کشور برشمرد و گفت: این را به عنوان یک فعال فرهنگی عرض می کنم و معتقدم کانون به لحاظ اقدامات فرهنگی در کشور بی نظیر است اما از نظر اعتبارات فرهنگی کار ما در مضیقه زیادی است.

وی گفت: متاسفانه در سفرهای مسئولین کشوری به استان، کانون بی نصیب بوده است و تنها در سفر رهبر عزیزمان به استان کانون مورد توجه قرار گرفت.

مدیر کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه افزود: این مجتمع و ۳ کتابخانه در دست احداث از  مصوبات سفر رهبری به استان در حوزه کانون است که به زودی به بهره برداری می رسد.

موزونی بار دیگر به جشنواره رضوی پرداخت و گفت: خراسان را امام رضا (ع) خراسان کرد و همه ما ایرانیان، عاشق این امام بزرگوار هستیم.

گفتنی است، در پایان این برنامه از برترین های بخش استانی این جشنواره تجلیل خواهد شد.

کد خبر 3735086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha