۱۸ مرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۰۰

مراسم اختتامیه جشنواره هنری حقوق بشر آمریکایی برگزار می شود

مراسم اختتامیه جشنواره هنری حقوق بشر آمریکایی برگزار می شود

مراسم اختتامیه نخستین جشنواره هنری حقوق بشر آمریکایی هفتم شهریور ماه ۱۳۹۵، با حضور و معرفی برگزیدگان در حوزه هنری برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، دبیرخانه پویش مردمی افشای حقوق بشر آمریکایی مراسم اختتامیه نخستین جشنواره هنری حقوق بشر آمریکایی را ساعت ۱۸ یکشنبه هفتم شهریور ماه ۱۳۹۵ برگزار می کند.

در این دوره جشنواره هنری حقوق بشر آمریکایی، حدود ۸۰۰ اثر در بخش های مختلف به حوزه هنری البرز به عنوان دبیرخانه جشنواره رسید. این آثار در قالب های موشن گرافیک، اینفوگرافیک، پوستر و تابلو مقاله، عکاسی چیدمان و کاریکاتور تولید و به این جشنواره ارسال شده است.

 این ۸۰۰ اثر توسط ۳۵۰ نفر از هنرمندان ارزشی سراسر کشور در جشنواره شرکت داده شده اند. بسیاری از آثار این جشنواره مبتنی بر پژوهش «ماهیت و مصادیق حقوق بشر آمریکایی» تولید شده که توسط دبیرخانه و به شکل ویژه در موضوع حقوق بشر آمریکایی به انجام رسیده و در اختیار هنرمندان قرار گرفته بوده است.

حسین نیرومند، کوروش پارسانژاد و سید احسان باقری به عنوان  اعضای  اصلی هیات داوران نخستین جشنواره هنری حقوق بشر آمریکایی معرفی شدند.

اعضای اصلی هیات داوران در سه گرایش کاریکاتور، گرافیک و عکاسی فعالیت هنری گسترده ای داشته اند و بخش های مختلف جشنواره از جمله موشن گرافیک، اینفوگرافیک، پوستر، عکاسی چیدمان و کاریکاتور با سرپرستی ایشان مورد کارشناسی و داوری قرار خواهند گرفت.

علاقمندان برای حضور در این مراسم می توانند در زمان یاد شده به سالن اجتماعات سوره حوزه هنری واقع در  خیابان سمیه، نرسیده به پل حافظ مراجعه کنند.

کد خبر 3735492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha