۲۰ مرداد ۱۳۹۵، ۴:۰۱

گزارش خبرنگار مهر از برزیل؛

موسوی بعد از باخت به لهستان: قطعا صعود می کنیم

موسوی بعد از باخت به لهستان: قطعا صعود می کنیم

ملی پوش والیبال ایران تاکید کرد که با وجود شکست برابر لهستان تیم ملی قطعا صعود خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر از ریودوژانیرو، محمد موسوی پس از شکست ٣ بر ٢ تیم ملی والیبال برادر لهستان اظهارداشت: بازی خوبی بود. یک سری اتفاقاتی افتاد که باعث شد ست آخر را به شانس ببازیم.

وی تاکید کرد: خیلی سوار بازی بودیم اما نتوانستیم نتیجه را از آن خود کنیم. اگر این روند رو به رشد ادامه داشته باشد، ما قطعا می توانیم بازی های آینده مان را ببریم و از گروه مان صعود کنیم.

موسوی تاکید کرد: در چهار تیم بالا دیگر فرقی ندارد که با کدام تیم بازی می کنیم، چون همه تیم های برتر دنیا هستند و باید ببینیم که چکار می کنیم.

موسوی در پاسخ به اینکه ایران در دو بازی آینده با کوبا و مصر کار نسبتا راحت تری در پیش دارد و آیا این شرایط را بهتر می کند، افزود: ما بازی راحت اینجا نداریم.کوبا برابر روسیه سه بر یک باخت و حتی شانس بردن داشت. تیم مصر هم تیمی خوبی است اما به نسبت دو دیدار اول بازی بهتری است اما باید توان صدرصد بگذاریم تا ببریم چون المپیک است و همه چیز فرق می کند.

بازیکن تیم ملی والیبال ایران در پایان گفت: نتایجی که رقم می خورد قابل پیش بینی نیست.ممکن است ما هم اگر محکم بازی نکنیم به مصر حتی ببازیم. واقعا اینجا شرایط متفاوتی نسبت به رقابت های دیگر دارد.

کد خبر 3737040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha