۲۰ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۱۴

مدیرکل محیط زیست استان قزوین:

معاون رئیس جمهور فردا به قزوین سفر می کند

معاون رئیس جمهور فردا به قزوین سفر می کند

قزوین- مدیرکل محیط زیست استان قزوین گفت: معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست فردا به استان قزوین سفر می کند.

سیاوش شمسی پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور فردا پنجشنبه برای بررسی وضعیت زیست محیطی استان در سفر یک روزه به قزوین با نخبگان و شخصیت های استانی و تشکل های مردمی دیدار و گفتگو خواهد کرد.

وی افزود:دیداربااساتید و دانشجویان مراکز آموزش عالی، اعضا شوراهای اسلامی شهر و روستا، تشکلهای مردم نهاد و هنرمندان و مسئولان HSE  و بازدید از دستاوردهای شرکت های دانش بنیان مرتبط با محیط زیست هم در این سفر پیش بینی شده است.

شمسی پور تصریح کرد:دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، نشست مشترک بارئیس کل دادگستری ومسئولان قضایی استان، بررسی حمایت های قضایی از برنامه های محیط زست و شرکت درشورای اداری استان باموضوع بررسی پیشرفت برنامه حفاظت و بهبود وضعیت زیست محیطی استان از دیگر برنامه های سفر خانم ابتکار به قزوین است.

مدیرکل محیط زیست استان قزوین یادآورشد: سفرخانم ابتکار به استان قزوین فرصت بسیار ارزشمندی برای بیان دغدغه های زیست محیطی مسئولان و سازمانهای مردم نهاد است که امیدواریم این سفر دستاوردهای خوبی برای استان داشته باشد.

کد خبر 3737436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha