۲۱ مرداد ۱۳۹۵، ۱۸:۵۷

گزارش خبرنگار مهر از برزیل؛

مهدوی: به این پیروزی نیاز داشتیم/ یک برد دیگر تا صعود می‌خواهیم

مهدوی: به این پیروزی نیاز داشتیم/ یک برد دیگر تا صعود می‌خواهیم

بازیکن تیم ملی والیبال ایران بعد از پیروزی برابر کوبا در بازیهای المپیک ریو گفت: بعد از دو باخت، نیاز داشتیم که این بازی را ببریم.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به ریودوژانیرو، مهدی مهدوی پس از کسب نخستین برد تیم ملی والیبال ایران در المپیک اظهار داشت: به مردم و تیم ایران تبریک می‌گویم. ما بعد از باخت‌هایی که داده بودیم واقعا به این برد نیاز داشتیم. دیروز خیلی بد باختیم درحالیکه حقمان بود ببریم.

وی تصریح کرد: خدا رو شکر با استراحتی که دیروز داشتیم توانستیم ریکاوری کنیم و امروز پیروز باشیم.

او افزود: اگر یک بازی دیگر را ببریم به جمع هشت تیم برتر می رسیم.امیدوارم قرعه خوبی هم نصیب ما شود و جزو ٤ تیم برترقرار گیریم.البته برابر تیم مصر هم اگر مشکل خاصی پیش نیاید پیروز می شویم.

مهدوی در واکنش به اینکه جنگ روانی و حواشی آخر بازی با لهستان نتوانست تاثیری روی کار ایران در ادامه مسابقات بگذارد، عنوان داشت: ما توانستیم مزد زحمت خودمان را بگیرم. بازی با لهستان یک اتفاق بود. در آن بازی بدشانسی آوردیم و آنها حرفه ای تر عمل کردند.امروز هم بچه ها سنگ تمام گذاشتند و توانستیم پیروز شویم.ما فقط یک برد دیگر تا صعود می خواهیم.

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک با حضور بیش از ۱۰ هزار ورزشکار از ۲۰۶ کشور از ۱۵ تا ۳۱ مردادماه به میزبانی شهر ریودوژانیرو برزیل برگزار خواهد شد. کاروان ورزش ایران در دوره قبل که به میزبانی لندن برگزار شد با کسب ۱۲ مدال (۴ طلا، ۵ نقره و ۳ برنز) به عنوان هفدهمی دست پیدا کرد.

کد خبر 3738645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha