۲۱ مرداد ۱۳۹۵، ۱۹:۴۶

گزارش خبرنگار مهر از برزیل؛

موسوی: قابلیت شکست دادن همه تیم‌های المپیکی را داریم

موسوی: قابلیت شکست دادن همه تیم‌های المپیکی را داریم

ملی‌پوش والیبال ایران با ابراز امیدواری به تداوم بردهای تیم ملی در المپیک گفت: این قابلیت را داریم که تمام تیمهای المپیکی را شکست دهیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به ریودوژانیرو، محمد موسوی بعد از پیروزی تیم ایران برابر کوبا گفت : در المپیک بازی آسان معنی ندارد.استرس بازی به دلیل باخت مقابل لهستان بالا بود.

وی ادامه داد: بعد از بازی با لهستان کمی از لحاظ روحی و روانی به هم ریختیم، اما توانستیم ریکاوری کنیم و برابر کوبا پیروز باشیم.

این ملی پوش خاطرنشان کرد: خوشبختانه سرویس‌های خوب ما دریافت‌های کوبا را دچار مشکل کرد و در دفاع هم بسیار عالی ظاهر شدیم. برد مقابل کوبا نخستین برد تاریخ المپیک ایران است که امیدوارم ادامه‌دار باشد.

موسوی تاکید کرد: تیم ایران قابلیت این را دارد که تمام تیم های حاضر در المپیک را ببرد به شرط اینکه آن روز، روزش باشد. امیدوارم آن روز فراتر برسد و جزو چهار تیم برتر مسابقات باشیم.

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک با حضور بیش از ۱۰ هزار ورزشکار از ۲۰۶ کشور از ۱۵ تا ۳۱ مردادماه به میزبانی شهر ریودوژانیرو برزیل برگزار خواهد شد. کاروان ورزش ایران در دوره قبل که به میزبانی لندن برگزار شد با کسب ۱۲ مدال (۴ طلا، ۵ نقره و ۳ برنز) به عنوان هفدهمی دست پیدا کرد.

کد خبر 3738679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha