۲۲ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۵۱

آزمایشگاه مرکزی دانشگاه علم و صنعت تجهیز می شود

آزمایشگاه مرکزی دانشگاه علم و صنعت تجهیز می شود

معاون پژوهشی دانشگاه علم و صنعت گفت: بنا داریم علاوه بر آزمایشگاههای دانشکده ها، آزمایشگاه مرکزی این دانشگاه را تجهیز کنیم تا محققان راحت تر به پژوهش بپردازند.

تورج محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص  وضعیت آزمایشگاههای دانشگاه علم و صنعت و میزان دسترسی دانشجویان به آن گفت: برای بازسازی تجهیزات  آزمایشگاه های دانشکده های این دانشگاه، حدود دو تا ۳ میلیارد را اختصاص داده ایم.

معاون پژوهشی دانشگاه علم و صنعت با بیان اینکه بنا داریم در طول یک الی دو سال جاری آزمایشگاه مرکزی این دانشگاه را هم تجهیز کنیم، اظهار داشت: تجهیزات این آزمایشگاه، گران قیمت هستند و به سختی فراهم می شوند اما با این وجود درصددیم تا این تجهیزات را فراهم کنیم.

محمدی افزود: در واقع بنا داریم به گونه ای آزمایشگاهها را تجهیز کنیم که محققان در داخل و خارج دانشگاه بتوانند به فعالیت های آزمایشگاهی خود بپردازند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بخشی از تجهیزات جدید برای ازمایشگاه مرکزی خریداری شده است، اظهار داشت: این آزمایشگاهها  متناسب با فناوری های روز  تجهیز خواهند شد ولی این اقدام نیاز به هزینه زیادی دارد و این کار زمان می برد.

کد خبر 3738794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha