۲۳ مرداد ۱۳۹۵، ۱۸:۴۰

رئیس اتاق بازرگانی گرگان:

۱۵ درصد صنایع لبنی عراق از گلستان تامین می‌شود

۱۵ درصد صنایع لبنی عراق از گلستان تامین می‌شود

گرگان – رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان گفت: ۱۵ درصد از صنایع لبنی کشور عراق از طریق استان گلستان تامین می‌شود در صورتی که این رقم در خود استان گلستان بسیار پایین تر است.

به گزارش خبرنگار مهر، رمضان بهرامی عصر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان که سالن جلسات اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان برگزار شد، اظهار کرد: ۱۵ در صد صنایع لبنی کشور عراق توسط استان گلستان تامین می‌شود در صورتی که این رقم در استان گلستان بسیار پایین است.

وی بیان کرد: اتاق بازرگانی گرگان در یک سال گذشته مشغول انجام کارهای روزمره خود بوده است و مسئله صادرات، واردات، آموزش و بازاریابی را نیز در دستور کار خود دارد.

وی ادامه داد: در صادرات روزهای سختی را سپری کردیم و در حال حاضر با فعالیت‌هایی که داریم قطعاً شاهد افزایش صادرات در سطح استان گلستان خواهیم بود. تاکید بسیار ویژه‌ای روی مسئله کشاورزی داریم و برنامه‌های خوبی را در زمینه کشاورزی انجام خواهیم داد.

او با بیان اینکه اتاق بازرگانی گرگان در سال گذشته رتبه اول را در بحث آموزشی کسب کرده بود، افزود: برنامه‌های بسیار ویژه‌ای نیز برای این بخش ‌داریم و سعی خواهیم کرد جایگاه سال گذشته خود را در سطح کشور حفظ کنیم.

بهرامی تصریح کرد: بانک‌های استان گلستان همکاری‌های بسیار خوبی را در زمینه صادرات و واردات و همچنین اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی دارند اما زمان نیز در حال گذر است و این همکاری باید دوچندان شود. از عملکرد بعضی از دستگاه‌های اقتصادی نیز انتقاد داریم و باید با استفاده از منابع پر بارتری پیش برویم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان در پایان گفت: هم استانی‌ها باید مصرف بیشتر از کالای تولیدی استان گلستان استفاده کنند اما زمانی که وارد فروشگاه‌های سطح شهر می‌شویم، محصولات استان گلستان غریب هستند و دیده نمی‌شوند.

کد خبر 3740266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha