۲۵ مرداد ۱۳۹۵، ۱۹:۴۳

مدیر مرکز تحقیقاتی - درمانی دیابت یزد:

دیابتی‌های ورزشکار بیمه می‌شوند

دیابتی‌های ورزشکار بیمه می‌شوند

یزد ـ مدیر مرکز تحقیقاتی درمانی دیابت یزد گفت: در ادامه اقدامات درمانی این مرکز و صدور تسنیم کارت برای دیابتی‌ها، همه بیماران دیابتی که فعالیت ورزشی انجام می‌دهند، بیمه می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد، سید محمدرضا آقایی اظهار داشت: بیماران دیابتی که در کلاس‌های آموزشی مرکز تحقیقاتی درمانی دیابت استان یزد شرکت می‌کنند و انجام ورزش جزو برنامه‌های روزمره آنهاست می‌توانند با مراجعه به مرکز و ویزیت توسط پزشک عمومی، قلب، چشم، کلیه و غدد، نوع و سطح ورزش خود را مشخص کنند.

وی افزود: با صدور کارت استفاده از خدمات پزشکی – ورزشی، علاوه بر برنامه‌ریزی ورزشی برای دیابتی‌ها، برای هر نوع آسیب ورزشی که برای بیمار رخ دهد، مبلغ ۶۵ میلیون ریال به وی پرداخت می‌شود.

آقایی یادآور شد: چنانچه آسیب منجربه خرید تجهیزات پزشکی شود تا سقف ۱۷ میلیون ریال، آسیبی که منجر به فیزیوتراپی، جراحی، ام‌آرآی، سونوگرافی و سی‌تی‌اسکن شود تا سقف ۹ میلیون ریال هزینه درمانی و در صورت نقص عضو، مبلغ ۱۲۰ میلیون ریال به بیماران دیابتی اختصاص می‌یابد.

مدیر مرکز تحقیقاتی درمانی دیابت استان یزد اظهار داشت: این اقدام با همکاری مرکز دیابت یزد و هیئت پزشکی - ورزشی استان انجام می‌شود و بیمه ورزشی بیماران تا یک سال دارای اعتبار است.

وی تصریح کرد: بیماران دیابتی به منظور استفاده از مزایای این طرح باید سه ماه یک‌بار برای معاینه منظم و شرکت در کلاس‌های آموزشی و ورزشی به مرکز دیابت مراجعه کرده و با ارائه کارت شناسایی و واریز مبلغ ۱۵۰ هزار ریال به شماره حساب ۰۱۰۲۴۴۰۲۴۴۰۰۲ به نام هیئت پزشکی - ورزشی استان از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.

کد خبر 3742428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha