۲۶ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۱۳

رئیس اتاق بازرگانی مازندران:

دستیابی به توسعه نیازمند همدلی و همزبانی است

دستیابی به توسعه نیازمند همدلی و همزبانی است

ساری - رئیس اتاق بازرگانی مازندران گفت: شرایط جامعه می‌طلبد تا برای رفع مشکلات و رسیدن به توسعه همدلی و هم‌زبانی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله مهاجر صبح سه‌شنبه در آیین تجلیل از اصحاب رسانه مرتبط با اتاق بازرگانی بابیان اینکه اصحاب رسانه بر گردن همه دستگاه‌ها حق‌دارند، همدلی و همزمانی همه بخش‌ها به‌ویژه در حوزه اقتصادی را لازمه رفع مشکلات برشمرد و گفت: تمام تلاش را به کار می‌گیریم تا همدلی و هم‌زبانی در استان ایجاد شود.

وی پرهیز از شعارزدگی، حرکت به سمت واقعیت‌ها و در ک آن را برای توسعه و تعالی امری مهم برشمرد.

مدیرکل صداوسیمای مازندران نیز بابیان اینکه اصحاب رسانه استان باحیا هستند عنوان کرد: اصحاب رسانه درواقع دیده بانان متعهدی هستند که در این عرصه فعالیت می‌کنند.

علی صادق مقدسی بخشی از مشکلات را ناشی از توزیع بد اعتبارات در استان بیان کرد و گفت: به‌رغم این مشکلات، فعالان رسانه‌ای استان به‌درستی به فعالیت می‌پردازند.

وی بابیان اینکه گفتمان قالب مدیران استان، اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و کار جهادی است یادآور شد: مازندران در بخش‌های مختلف ازجمله تولید ۱۴ محصول، ضریب مکانیزاسیون کشاورزی و غیره رتبه برتر دارد.

وی تصریح کرد: یکی از راه‌های نجات استان توجه به ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری است و باید در این حوزه نیز برنامه‌ریزی شود.

محمد حسن هاشمی نسب مدیر روابط عمومی اتاق بازرگانی مازندران، با بیان اینکه اتاق بازرگانی به درستی جایگاه و توانمندی های حوزه را شناسایی کرده است اظهار داشت: تمام تلاش بر این است که از تمامی ظرفیت ها و پتانسیل ها در حوزه های رسانه ها استفاده شود.

وی با اشاره به تشکیل کارگروه رسانه ای پارلمان بخش خصوصی بازرگانی در استان گفت: این کارگروه برای نخستین بار در کشور در اتاق بازرگانی شکل گرفت و تاکنون ۱۷ جلسه آن با مدیران رسانه ای تشکیل شده است.

مدیر روابط عمومی اتاق بازرگانی مازندران تصریح کرد: اتاق بازرگانی به جهت بهره گیری از توانمندی های مشکلات فعالان اقتصادی مازندران، تولیدکنندگان، صادرکنندگان، صنعتگران، واحد خبر اتاق را در دستور کار قرار داده است و امروز با حضور مدیران رسانه ای راه اندازی می شود.

وی یادآور شد: همچنین میزگردهای رسانه ای با حضور مدیران و صاحبنظران عرصه رسانه و اقتصاد شکل می گیرد.

کد خبر 3742798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha