۲۶ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۳۲

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان:

اصفهان صاحب دو مدال طلا در المپیاد ورزشی دانشجویان پزشکی کشور شد

اصفهان صاحب دو مدال طلا در المپیاد ورزشی دانشجویان پزشکی کشور شد

اصفهان-رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت:با آغاز دوازدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در اصفهان،دانشگاه علوم پزشکی اصفهان صاحب مدال طلا در رشته‌های شنا و کاراته شد.

غلامرضا اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با پایان اختتامیه اول دوازدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان پزشکی کشور در رشته‌های شنا، کشتی، تکواندو و کاراته، دانشگاه علوم پزشکی اصفهان صاحب دو مدال طلا شد.

وی بیان داشت: تیم دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در رشته کاراته مقام قهرمانی را کسب کرد و به ترتیب تیم‌های دانشگاه علوم پزشکی ایران و شهید بهشتی صاحب عناوین دوم و سوم شدند.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اعلام کرد: همچنین بر اساس اعلام نتایج تیمی، در رشته شنا، تیم دانشگاه علوم پزشکی اصفهان صاحب مدال طلا شد و تیم‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد و ایران به مدال نقره و برنز دست یافتند.

وی اعلام کرد: در رشته تکواندو نیز تیم دانشگاه علوم پزشکی تبریز توانست مقام قهرمانی را از آن خود کند و به ترتیب تیم‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران و گیلان مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

اصغری تاکید کرد: در رشته کشتی تیم دانشگاه علوم پزشکی شیراز توانست مقام قهرمانی را از آن خود کند و تیم‌های علوم پزشکی کرمانشاه و شهید بهشتی به ترتیب به دوم و سوم شدند.

کد خبر 3742968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha